شناسهٔ خبر: 54117860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صعود نمایندگان قزاقستان و ژاپن به نیمه‌نهایی والیبال باشگاههای آسیا

تهران- ایرنا- تیم‌های تاراز قزاقستان و سانتوری ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ۲۰۲۲ آسیا امروز (چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه که از ساعت ۱۰ آغاز شد، تیم‌های تاراز قزاقستان و ناخون راتچاسیما تایلند به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزاقستان سه بر یک به پیروزی رسید. تیم ناخون راتچاسیما در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید؛ اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازبماند.

نماینده قزاقستان که مرحله گروهی را با ۲ برد، پنج امتیاز و کسب جایگاه دوم جدول گروه B به پایان رسانده بود، با شکست تایلند و صعود به مرحله نیمه‌نهایی به شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

میخائیل اوستینوف بازیکن شماره ۱۳ تاراز با کسب ۲۰ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

تیم تاراز قزاقستان فردا (پنجشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار پیکان و اربیل عراق می‌رود و نماینده تایلند نیز در جمع تیم‌هایی که برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کنند، به میدان می‌رود و با بازنده دیدار پیکان و اربیل مسابقه خواهد داد.

در دومین مسابقه که از ساعت ۱۳ آغاز شد، تیم‌های سانتوری ژاپن و الریان قطر به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ژاپن سه بر صفر به پیروزی رسید تا سامورایی‌ها بعد از قزاق‌ها به عنوان دومین تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر باشند.

الریان قطر در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا فردا برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان برود.

دیمتری موزیرسکی بازیکن شماره ۱۳ سانتوری ژاپن با کسب ۱۷ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

تیم سانتوری فردا (پنجشنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار شهداب و گاز جنوب عراق می‌رود و نماینده قطر نیز در جمع تیم‌هایی که برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کنند، به میدان می‌رود.

نظر شما