شناسهٔ خبر: 54101155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مزاحم جدید؛ بایرن به دنبال ستاره بارسلونا

بایرن مونیخ برای جذب عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی بارسلونا وارد عمل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله در سال جدید و از زمان ورود ژاوی به رختکن بارسلونا، عملکرد درخشانی داشته و به ستاره‌ای تاثیرگذار در ترکیب این تیم تبدیل شده است. حالا نشریه بیلد مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب عثمان دمبله بوده و حدود یک سال است که در رویای انتقال این بازیکن فرانسوی است. مدیران باشگاه آلمانی در این مدت منتظر مانند تا ببیند دمبله پس از طی کردن دوران طولانی مدت مصدومیت چه عملکردی خواهد داشت. حالا یولیان ناگلزمن شرایط این وینگر جوان را آنالیز و به مدیران بایرن مونیخ اعلام کرده که دوست دارد با عثمان دمبله در فصول بعدی کار کند.

بایرن مونیخ چند ماه پیش با مدیر برنامه دمبله تماس گرفته و به صورت ضمنی علاقه خود را به جذب این بازیکن ابراز کرده است. البته هنوز هیچ پیشنهاد مشخصی ارائه نشده، اما احتمالا این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد. اگر توافقات لازم برای تمدید قرارداد با سرژ گنابری حاصل نشود، عثمان دمبله می‌تواند جایگزین این ستاره آلمانی در سال‌های آتی لقب گیرد. 

البته بایرن مونیخ شرایط دشواری برای جذب دمبله خواهد داشت. این بازیکن همچنان در حال مذاکره با بارسلونا برای تمدید قرارداد بوده و البته پاری‌سن ژرمن و یک باشگاه برتر لیگ برتر نیز علاقه‌مند به توافق با دمبله هستند. بایرن مونیخ امیدوار است از شرایط بغرنج اقتصادی بارسلونا سود لازم را برده و این ستاره فرانسوی را متقاعد کند که راهی مونیخ شود. اولیور کان، یولیان ناگلزمن و حسن صالح حمیدزیچ همگی طرفدار بازی دمبله بوده و در تلاش برای راضی کردن او به این انتقال خواهند بود.

نظر شما