شناسهٔ خبر: 5409682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مزايده سرخابي ها؛ پوري حسيني: باشگاه هاي سرخابي همچنان زير نظر وزارت ورزش

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1394/03/06
رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام احراز نشدن اهلیت متقاضیان خرید سرخابی ها گفت: برای واگذاری سرخابی ها دو ماه تنفس اعلام می کنیم اما برای اینکه تیم های استقلال و پرسپولیس آسیب نبینند همچنان در اختیار وزارت ورزش و جوانان باقی خواهند ماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ پوری حسینی افزود: از اینکه سرخابی ها به متقاضیانی که گفته می شد خصولتی هستند و ما هم علاقه مند نبودیم این تیم ها را به آنها واگذار کنیم، خوشحال هستم.
وی با بیان اینکه سازمان خصوصی سازی هرگز مانعی برای فروش باشگاههای استقلال و پرسپولیس ایجاد نکرده است افزود: امیدواریم موانع مختصر برای واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس رفع شود.
در مزایده چهارم سرخابی ها، شرکت سرمایه گذاری سمند تنها متقاضی خرید باشگاه استقلال بود که مبلغ 290 میلیارد و 500 هزار تومان را پیشنهاد کرده بود.
اما متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس شامل سه شرکت بود که بالاترین رقم را شرکت استیل آذین به مبلغ 332میلیارد و 688 میلیون و 666 هزار و 666تومان پیشنهاد کرده بود.
دومین متقاضی خرید پرسپولیس، شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی نیوان ابتکار با رقم 290میلیارد تومان بود و سومین خریدار، شرکت بهنام پیشرو کیش که 329 میلیارد و 889 میلیون و 598 هزار و 880 تومان پیشنهاد داده بود.

نظر شما