شناسهٔ خبر: 54080468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ساکت: تمرکز زیادی بر آکادمی رشته های مختلف داریم

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باتوجه به اینکه باشگاه ذوب‌آهن در اصفهان ساختار خوبی در حوزه بسکتبال دارد، تصمیم گرفته شد به جای کار موازی به سمت رشته‌های کمتر پرداخته شده حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان،  محمدرضا ساکت، امروز ( دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) در حاشیه جشن قهرمانی تیم هندبال بانوان سپاهان در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حضور پیشکسوتانی از هندبال همچون یوسف‌زاده و لطفی در هیئت مدیره باشگاه سپاهان، توجه و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای هندبال در حوزه‌های مدارس، آکادمی و ارتقای دانش مربیان و اعزام آن‌ها به دوره های بین‌المللی انجام شد.

وی با اشاره به شرایط برگزاری این فصل لیگ افزود: در یکی از سخت‌ترین و طولانی‌ترین لیگ‌های هندبال کشور، تیم های پسران و دختران شایسته سپاهان افتخار آفرینی کردند و امیدوارم این یک طلوع مجددی برای هندبال طلایی سپاهان باشد.باشگاه سپاهان سال‌ها طلایه‌دار هندبال کشور بوده و بهترین بازیکنان را پرورش داده  و به تیم های ملی معرفی کرده است، امیدوارم با درخشش سپاهان این باشگاه دوباره به هندبال ملی ایران در بخش بانوان و آقایان کمک کند و در کنار تیم ملی قرار گیرد. امیدوارم این مسیر را با قدرت پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت تیمداری  سپاهان در رشته های مختلف برای فصل آینده خاطرنشان کرد: رشته‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۱ توسط هیئت مدیره و کارشناسان ورزش قهرمانی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در  رشته های هندبال، فوتبال، ووشو، تیراندازی، شمشیربازی، دوچرخه سواری، والیبال و رشته‌های دیگری در بخش استانی، کارگری و قهرمانی کشور حضور فعالی خواهیم داشت. در هندبال با قدرت بیشتری در تیم‌های خانم‌ها و آقایان و رده‌های مختلف سنی ادامه مسیرخواهیم داد.

ساکت در خصوص عدم تیم داری سپاهان در رشته بسکتبال نیز گفت: در رشته های مصوب برای سال آینده  بسکتبال نخواهد بود، باتوجه به اینکه باشگاه ذوب‌آهن در اصفهان ساختار خوبی در حوزه بسکتبال دارد، تصمیم گرفته شد به جای کار موازی به سمت رشته‌های کمتر پرداخته شده حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: در رشته والیبال  در لیگ جوانان و لیگ یک والیبال حضور خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم والیبال اصفهان را با پرروش بازیکنان احیا و فعال کنیم. البته والیبال بانوان در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام

نظر شما