شناسهٔ خبر: 54075572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازدیدهای معاون رئیس‌جمهور از "حرم تا حرم" تا فروشگاه اتکا

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مهندس هاشمی، استاندار سمنان در ادامه سفر خود به استان سمنان پس از بازدید از برخی پروژه‌های شهرستان گرمسار و در ادامه سفر به مرکز استان از قطعه گرمسار - سمنان بزرگراه حرم تا حرم بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

 دکتر سید صولت مرتضوی ، معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه از اورژانس حوادث و مرکز سوختگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در بیمارستان کوثر سمنان بازدید کرد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین به‌منظور بررسی و نظارت بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی به صورت سرزده از فروشگاه زنجیره ای اتکا سمنان بازدید و در جریان توزیع کالاهای اساسی در استان قرار گرفت.

مرتضوی ، همچنین از انبار اداره کل آرد و غله استان به منظور بررسی میزان ذخیره سازی اقلام اساسی بازدید و دستورات لازم در خصوص تامین نیازهای اساسی استان را صادر کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین در معیت استاندار سمنان از کارخانه تولیدی صنعتی هفت آسمان در سمنان بازدید کرد.

کارخانه کاشی سمند پس از حدود ١٣ سال تعطیلی و با مصوبه ستاد احیاء واحدهای راکد استان توسط شرکت هفت آسمان در حال احیاست.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ادامه با حضور در شهرک صنعتی سمنان از صنایع پاکران ( تولید کننده پمپ گاز شرکت اتوبوسرانی) بازدید کرد.

وی همچنین از مجموعه نمایشگاه های محصولات دانش بنیان شرکت تولیدی صنعتی عقاب افشان و مرکز کسب و کار شهید رجبعلی ادب شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.

معاون رئیس‌جمهور پیش از این و در ساعات ابتدایی سفر خود از سیلوی 100 هزار تُنی گرمسار، شرکت تولیدی پارسیان پلی اتیلن گرمسار، شرکت تولیدی گلبهار جاده ابریشم ایوانکی و...نیز بازدید و در جریان آخرین وضعیت تولید و صنعت در غرب استان قرار گرفته بود.
معاون رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به منظور نظارت میدانی، پیگیری و بررسی آخرین وضعیت ، رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرایی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان سفر کرده است.
وی از صبح امروز تاکنون از برخی از واحدهای صنعتی و پروژه‌ها در مسیر گرمسار، آرادان، سرخه و سمنان بازدید کرده و قرار است عصر امروز در نشستی به بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر رییسی به سمنان بپردازد.

انتهای پیام

نظر شما