شناسهٔ خبر: 54075172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۳ بازیکن جدید در تیم والیبال گیتی‌پسند

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان، سه بازیکن جدید دیگر را برای فصل جدید به‌خدمت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی‌پسند با قهرمانی در لیگ دسته‌اول و صعود به سوپرلیگ کشور، از حالا خودش را با یک برنامه‌ریزی منطقی و حساب‌شده آماده یک فصل فوق‌العاده در سطح نخست والیبال کرده است تا یک نتیجه مطلوب در پایان فصل به‌دست بیاورد.

گیتیزن‌ها نقل‌وانتقالات را با توافق کادر فنی آغاز کردند و در روزهای گذشته نیز با جذب شش بازیکن، رسماً در بخش بازیکنان نیز فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌فصل استارت زدند.

«محمد باقری» با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران گیتی‌پسند به این تیم والیبال پیوست. باقری فصل گذشته در تیم مس رفسنجان در لیگ برتر بازی می‌کرد و سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان، گل‌گهر سیرجان، داماش گیلان، گنبدکاووس، شهرداری تبریز، خاتم اردکان و شهرداری ورامین را دارد. حضور در تیم ملی نوجوانان و ارتش ایران از دیگر سوابق این بازیکن ارزنده اصفهانی است.

«شادمهر کمائی» با حضور در دفتر گیتی‌پسند و مذاکره با مدیران باشگاه به تیم والیبال گیتی‌پسند در لیگ برتر والیبال پیوست. این بازیکن ۲۱ ساله اصفهانی در پست لیبرو فعالیت می‌کند و سابقه بازی در تیم سپاهان را دارد.

«عرفان مرادی» بازیکن دومتری ۲۵ ساله اصفهانی فصل گذشته تیم والیبال گیتی‌پسند با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران، قرارداد خود را تمدید و به تیم والیبال گیتی‌پسند در لیگ برتر پیوست. مرادی فصل گذشته همراه با گیتی‌پسند قهرمان لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شد.

۳ بازیکن جدید در تیم والیبال گیتی‌پسند

نظر شما