شناسهٔ خبر: 54043425 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۴۲ تن روغن خوراکی احتکاری در زاهدان و ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف ۴۲ تن روغن خوراکی احتکاری در ۲ عملیات پلیسی در شهرستان های" زاهدان و ایرانشهر" خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری  گفت: در ادامه طرح تشدید با متخلفان اقتصادی و برخورد با قاچاق و یا احتکار هر گونه کالای اساسی مردم، روز گذشته ماموران انتظامی استان در شهرستان‌های "زاهدان و ایرانشهر"موفق به کشف دو محموله روغن خوراکی و برنج احتکاری و قاچاق شدند.

او گفت: در یکی از عملیات‌ها ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان ضمن توقیف ۳۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی و همچنین ۱۵ تن برنج به صورت احتکاری، فرد متخلف را شناسایی و به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین به عملیات دیگر ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان اشاره کرد و گفت:: در این عملیات یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن روغن خوراکی قاچاق توقیف و راننده متخلف به دستگاه قضائی معرفی شد.

به گفته سردار طاهری؛ ارزش مجموع ۴۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی و برنج احتکاری و قاچاق ۵۰ میلیارد ریال برآورده شده است که با هماهنگی قضائی کالا‌های اساسی مردم به عرضه توزیع در بازار بازگشت.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقیان و محتکران کالا‌های اساسی مردم تاکید کرد و  گفت:کوچکترین فعالیت از سوی متخلفان اقتصادی، برخورد جدی پلیس و دستگاه قضائی را به همراه دارد.

نظر شما