شناسهٔ خبر: 53996182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تریلر آواتار 2 (Avatar 2) در ۲۴ ساعت رکورد ۱۴۸ میلیون بیننده را زد

موفقیت‌های جیمز کامرون و تیمش تازه آغاز شده / Comicbook

صاحب‌خبر -

تریلر مورد انتظار فیلم آواتار 2 یا همان Avatar: The Way of Water پس از مدت‌ها انتظار چند روز پیش سرانجام منتشر شد و اکنون خبر می‌رسد در ۲۴ ساعت نخست انتشار توانسته به آمار فوق‌العاده ۱۴۸ میلیون بیننده برسد. مخاطبانی که برای دیدن فیلم دکتر استرنج ۲ به سینماها رفته بودند و کسانی که در مراسم CinemaCon حضور داشتند ابتدا تریلر دنباله آواتار را دیدند، اما اکنون برای تماشای آنلاین در دسترس همگان است.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، تریلر فیلم آواتار 2 در ۲۴ ساعت ابتدایی ۱۴۸.۶ میلیون بازدید داشت که ۲۳ میلیون آن از کشور چین بود. این آمار از تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker که به طور انحصاری در سینماها عرضه شده بود، بیشتر است. مقایسه میان سایر تریلر فیلم‌های بلاک باستر شامل F9 و ۲۰۲.۷ میلیون بازدید آن در ۲۴ ساعت اول انتشار است، پس از آن آواتار 2، بیوه سیاه (۱۱۶.۸ میلیون)، انیمیشن شگفت‌انگیزان ۲ (۱۱۳.۱ میلیون) و خیزش اسکای واکر (۱۱۲.۴ میلیون بازدید) قرار دارند. جیمز کامرون، کارگردان فیلم نظر خود را درباره ساخت این دنباله این‌طور بیان کرد:

من ۴۰ سال است که فیلم می‌سازم، و هرگز چنین چیزی ندیده‌ام؛ سینمایی که تمام زندگی‌ام را وقف آن کردم اکنون به این شکل مورد تهدید قرار بگیرد. من و همکارانم اینجا هستیم تا برای شما کار کنیم، تصمیم گرفتیم با فیلم‌های جدید آواتار، محدودیت‌های موجود در سینماها را کنار بزنیم.

فیلم آواتار 2 فیلم آواتار 2

در دنباله آواتار سم ورثینگتون همچنان در نقش جیک سالی، یک تفنگدار دریایی سابق بازی خواهد کرد. در حالی که سالی کار خود را به عنوان جاسوس در میان Na’viها آغاز کرد، عاشق یکی از آن‌ها به نام نیتیری (زوئه سالدانیا) شد و در نهایت با ارتش زمینی خودش که حاضر بود سیاره را با بی‌رحمی کامل برای جستجوی فلز کمیابی به نام unobtanium با خاک یکسان کند، مقابله نمود.

سه دنباله دیگر هم برای فیلم برنامه‌ریزی شده که به ترتیب در سال ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران خواهند شد. فیلم آواتار 2 قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) به اکران درآید.

ویجی‌لاگ پلاس: جدایی سازنده‌های توم ریدر و دیوس اکس از اسکوئر انیکس

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

Comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما