شناسهٔ خبر: 53987150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار اردبیل:

کمبود روغن خوراکی در استان اردبیل برطرف می‌شود

استاندار اردبیل گفت:کمبود روغن خوراکی در بازار استان با تولید بیشتر در کارخانه صنعتی ناب اردبیل برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیدحامد عاملی گفت: سهیمه روغن استان به میزان ۲۰۰ تن تامین شده و ۳۰۰ تن دیگر هم بزودی به سهمیه استان اضافه می‌شود.

استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه صنعتی ناب اردبیل گفت: کارخانه‌های دیگر هم یک هزار و ۶۰۰ تن روغن به استان تخصیص دادند و روغن خام مورد نیاز هم به اندازه کافی تامین شده که در اختیار کارخانه‌های روغن برای فراوری قرار می‌گیرد.

به گفته او، امروز مشکلات کارخانه قطعات خودرو و موتور با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر ،مجموعه تولید مصالح ساختمانی، تکمیل زنجیره تولید آسانسور و کارخانه صنعتی ناب (تولید روغن) اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.

داود بابایی مدیرعامل کارخانه صنعتی ناب (تولید روغن )اردبیل هم در این بازدید گفت:کارخانه صنعتی ناب بزرگترین کارخانه تولید روغن در ایران است که از سال ۱۳۹۰ به اردبیل انتقال پیدا کرد و در حال حاضر قابلیت تولید انواع روغن مایع در این کارخانه وجود دارد.

او می گوید:روزانه ۲۰۰ تن و ماهیانه هم ۶ هزار تن روغن مایع در این کارخانه تولید می‌شود و الان هم با پیگیری‌های مسئولان استان روغن خام وارد کارخانه شده و پس از فرآوری در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیرعامل کارخانه صنعتی ناب (تولید روغن )اردبیل گفت: مشکل خاصی در تولید و توزیع روغن در کارخانه ناب وجود ندارد و اگر روغن خام بیشتری به این کارخانه تحویل داده شود قابلیت تولید ،توزیع و بسته‌بندی روغن در این کارخانه افزایش می‌یابد.

 

نظر شما