شناسهٔ خبر: 53979780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیم هندبال سپاهان از همه لحاظ نسبت به شهید شاملی برتری دارد

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: دو بازی با تیم شهید شاملی کازرون داریم‌ که امیدوارم بازی‌های خوبی باشد، به نظرم از همه لحاظ تیم سپاهان برتر است و تلاش می‌کنیم این برتری در زمین نشان داده شود.

صاحب‌خبر -

اعظم قینانی، سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان در خصوص مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: لیگ برتر امسال به دلیل شرایط تیم ملی خیلی طولانی شده است، از پنجم آبان ماه شروع شده و بیستم اردیبهشت مرحله پلی‌آف شروع می‌شود، امیدوارم انتهای لیگ قهرمانی سپاهان باشد.

وی در خصوص کیفیت لیگ هندبال بانوان بیان داشت: هر چیزی زمان‌بر می‌شود حالت فرسایشی پیدا می‌کند، دور برگشت خیلی بهتر از دور رفت بود، همه تیم‌ها بهتر بودند، یک فاصله تقریبا سه ماهه افتاده بود، هفته اول بازیکنان کیفیت لازم را نداشتند ولی دور دوم بهتر شده بودند.

قینانی با اشاره به عملکرد تیم هندبال بانوان سپاهان در لیگ برتر امسال، ادامه داد: با توجه به این که تیم‌ فراز و نشیب‌هایی داشته، یک بازیکن ملی‌پوش از تیم ما به دلیل شرکت در مسابقات جهانی جدا شد، سه آسیب‌دیدگی منجر به عمل داشتیم، در حال حاضر تیم هم از لحاظ روحی و هم جسمانی خیلی خوب است.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در خصوص شرایط مرحله پلی‌آف لیگ تصریح کرد: دو بازی با تیم شهید شاملی کازرون داریم‌ که امیدوارم بازی‌های خوبی باشد، به نظرم از همه لحاظ تیم سپاهان برتر است، تلاش می‌کنیم این برتری در زمین نشان داده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام مجموعه‌ها که سعی بر این دارند که هندبال بانوان را به نحو احسن نشان دهند، تشکر‌ می‌کنم، امیدوارم در این راستا بازیکنان متفاوت‌تر این بازی‌ها را نشان دهند که هم برای تماشاچی جذاب باشد هم سطح لیگ بالا رفته باشد.

قینانی همچینین افزود: مسابقات جهانی را در بخش نوجوانان و جوانان در پیش داریم و مسابقات کشورهای اسلامی که امیدوارم بازیکنان بدرخشند و در تیم‌های ملی انتخاب شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ/

نظر شما