شناسهٔ خبر: 53836985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول:

۸۰۰ پایگاه کمیته امداد خراسان شمالی آماده جمع آوری زکات فطریه روزه داران

اعظم قهرمانی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: برای جمع آوری زکات فطریه روزه داران این استان ۸۰۰ پایگاه برپا خواهند شد.

صاحب‌خبر -

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  دبیرخانه شورای زکات استان تنها مرجع قانونی جمع‌آوری زکات فطره در استان است و این پایگاه‌ها در مراکز نیکوکاری، مصلا، حسینیه و مساجد برپا می‌شوند.

وی تأکید کرد: تمام پایگاه‌های دریافت وجوهات فطریه و کفاره مردم در روز عید سعید فطر با نشان مشترک ستاد زکات استان خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.

الهی راد با بیان اینکه تمام وجوهات فطریه پرداختی مردم برای رفع نیاز محرومان این استان هزینه می شود، افزود: این کمک ها در سرفصل های تامین معیشت نیازمندان، جهیزیه، درمان، تحصیل و سایر مساعدت های کمیته امداد هزینه می شود.

وی گفت: مردم خدادوست استان سال قبل حدود پنج میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در جهت تسهیل فرآیند پرداخت فطریات، کدهای آسان پرداخت برای روزه داران پیش‌بینی‌شده است، اظهار کرد: روزه داران می توانند با شماره‌گیری # ۵*۰۵۸*۸۸۷۷* فطریات خود را پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه در این راستا چهار شماره کارت به‌صورت مجازی نیز برای پرداخت فطریه، کفارات عمد و غیر عمد و فطریه سادات پیش‌بینی‌شده است افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۹۶۷ برای فطریه عام،   ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۲۳۲ برای فطریه سادات، ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۵۰۸ برای کفاره غیر عمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۷۷۵  برای کفاره عمد در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام

نظر شما