شناسهٔ خبر: 53823209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اوج هیجان در فوتبال اروپا؛

ادامه رقابت جذاب اینتر و میلان برای کسب اسکودتو

رقابت‌های داغ فوتبالی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ‌های معتبر اروپایی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های جذابی در پنج لیگ معتبر اروپایی امشب برگزار می‌شود.

در انگلیس؛ تیم‌های همشهری تاتنهام و آرسنال‏ رقابت جذاب و نفس گیری دارند. شاگردان کنته در تاتنهام‏ برای اینکه امیدشان جهت رسیدن به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد را حفظ کنند باید از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف لسترسیتی رده یازدهمی بروند. تاتنهام با ۵۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و امیدوار است آرسنال در مصاف با وستهام رده هفتمی متوقف شود. آرسنال و وستهام از ساعت ۲۰ به مصاف هم می روند. وستهام هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان شانس و انگیزه زیادی دارد. آن‌ها می‌توانند با شکست توپچی‌ها با منچستریونایتد هم امتیاز شوند.

در ایتالیا هیجان در اوج قرار دارد‎. میلان رده اولی باید به مصاف فیورنتینا برود. آن‌ها اگر بتوانند با برد، زمینِ بازی را ترک کنند جایگاهشان را در صدر جدول حفظ خواهند کرد. این دیدار از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود. از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه هم اودینزه میزبان اینتر رده دومی خواهد بود. اینتر فقط دو امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و در پی توقف میلان و پیروزی در این مسابقه است. در دیگر بازی مهم امشب ایتالیا، یوونتوس رده چهارمی با ونتزیا دیدار می‌کند.

در لالیگای اسپانیا هم بارسلونا از ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف مایورکا می‌رود. هر چند رئال مادرید با پیروزی چهار بر صفر مقابل اسپانیول عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد، اما شاگردان ژاوی در بارسلونا امیدوار هستند با پیروزی مقابل حریفشان‏ به نایب قهرمانی این رقابت‌ها نزدیک شوند. با توجه به توقف سویا مقابل کادیز و شکست اتلتیکومادرید برابر بیلبائو آبی اناری‌ها می‌توانند با کسب یک پیروزی ارزشمند از دیگر رقبا جدا شوند و به جایگاه دومی برسند.

نظر شما