شناسهٔ خبر: 5380723 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاري مراسم تحليف اعضاي جديد هيئت رئيسه مجلس

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/03/05
اعضای جدید هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای سال چهارم دوره نهم که امروز در صحن علنی مجلس انتخاب شدند مراسم تحلیف به جای آوردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امروز انتخابات اعضای جدید هیئت رئیسه برگزار شد که آقای علی لاریجانی به عنوان رئیس،‌آقایان ابوترابی فرد و باهنر به عنوان نواب رئیس و آقایان مصری، شریف حسینی و عاشوری به عنوان ناظران و آقایان فرهنگی، ضرغام صادقی، بذرباش، منادی، دستغیب و دهقان به عنوان دبیران هیئت رئیسه انتخاب شدند.
پس از مراسم تحلیف، آقای لاریجانی با توجه به اینکه اعضای هیئت رئیسه در مراسم تحلیف با صدای آرام سوگند یاد می کردند با لحنی توأم با لبخند گفت: اعضای جدید امتحان خوبی برای تواشی ندادند.
آقای لاریجانی همچنین از اعضای هیئت رئیسه به‌خصوص آقایان سبحانی نیا و نعمتی که در دور جدید رأی نیاوردند تشکر و قدردانی کرد و گفت: آقایان سبحانی‌نیا و نعمتی افرادی تلاشگر بودند و از خدمات آنها در سال گذشته مجلس استفاده کردیم.
وی همچنین برای اعضای هیئت رئیسه جدید مجلس آرزوی موفقیت کرد .
آقای لاریجانی از اعتماد نمایندگان مجلس و هیئت رئیسه نیز تشکر کرد و از نمایندگان خواست که در راستای وظایف قانونی خود به آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هر بیشتر مراجعه کنند.
صدا وتصویر دارد
---

نظر شما