شناسهٔ خبر: 53784156 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده کل سپاه پاسداران:

آمریکا برای رژیم صهیونیستی مثل آمبولانسی است که پس از مرگ مریض به دادش می رسد

سرلشکر سلامی گفت: شما اسرائیلی ها می‌بینید نظام سیاسی و اجتماعیتان درهم شکسته و دیگر آمریکا تکیه‌گاه مطمئنی نیست و به خانه عنکبوت تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

فرمانده کل سپاه پاسدارن گفت: فصل فجایع دردناک برای فلسطین گذشته، از دست های خالی عبور کرده و  مردانش در حال نبردند.

سرلشکر سلامی گفت: به اسرائیلی ها می گویم شما که فکر می کردید لایه های ضخیم امنیتتان می تواند از خطر حملات فلسطینی های قهرمان نجات دهد، اما دیدید چگونه در یک شب یک فلسطینی قوای امنیتی تان را شکست داد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، اراضی اشغالی فلسطین در ماه‌های گذشته، روز‌های پرتلاطمی را پشت سرگذاشته اند؛ مخصوصا قبل از فرارسیدن  ماه  رمضان، قلبِ اراضی اشغالی هدفِ ۵ عملیات شهادت طلبانه کم‌سابقه از سوی فلسطینی‌ها قرار گرفت.

در یکی از این عملیات های شهادت طلبانه، نوزدهم فروردین جوان بیست و هشت ساله فلسطینی پس از عملیاتی شهادت طلبانه که منجر به هلاکت ۲ نفر و جراحت ۱۲ شد که پس از چندین ساعت گشت زنی نیرو‌های ارتش و پلیس صهیونیست در تل آویو نهایتا به شهادت رسید.

سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در تکریم این شهید گفته بود: این جوان چند ساعت در سرزمین سرتاسر پلیسی حرکت کرد و  سیستم رژیم صهیونیستی از ۹ شب تا نماز صبح نتوانست او را پیدا کند. در نهایت در مسجدی به او مشکوک شدند، اما خودش را تسلیم نکرد و مردانه جنگید تا شهید شد.

نظر شما