شناسهٔ خبر: 53711914 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فروش بد فیلم Fantastic Beasts: Secrets of Dumbledore همچنان ادامه دارد

آخرین فیلم سری چندان جادویی به نظر نمی‌رسد / Collider

صاحب‌خبر -

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore با بازخورد بسیار سرد طرفداران سری روبرو شده و تاکنون فروش بسیار کمتری نسبت به دو قسمت قبل داشته است.

طرفداران این مجموعه یا به دلیل جنجال‌هایی که در مورد فیلم و به طور کلی حول فرانچایز وجود دارد، ناامید شده‌اند یا اینکه علاقه‌ای به سینما رفتن ندارند. چرا که فروش فیلم هنوز در سطح پایینی از مجموعه قرار دارد. علیرغم اینکه The Secrets of Dumbledore برای سومین آخر هفته متوالی با ۳۸.۳ میلیون دلار در مجموع ۲۴۶۱۷ پرده نمایش و در ۶۷ بازار خارج از کشور آمریکا در رتبه اول فروش بین‌المللی قرار گرفته، هنوز به سطح موفقیت فیلم‌های قبلی مجموعه جانوران شگفت‌انگیز نرسیده است.

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در سومین آخر هفته فروش در سینماهای IMAX توانست ۳.۴ میلیون دلاری را به خود اختصاص دهد و مجموع فروش این سینماها را به ۱۸.۷ میلیون دلار رساند.

به چند دلیل فروش کم قسمت سوم تعجب‌آور نیست. به غیر از عوامل معمولی همچون ویروس کرونا که به صورت کلی در فروش کم گیشه نقش دارد، سومین فیلم جانوران شگفت‌انگیز با اتفاقات و دلایل متعددی روبرو بود که طرفداران مایل به حمایت از آن نبودند. این سری به طور کلی تحت تاثیر حمله آنلاین جی.کی. رولینگ به جامعه ترنس قرار گرفته است.

اگرچه گفته‌های رولینگ یکی از دلایل اصلی ناراحتی طرفداران جوان مجموعه است، اما تنها دلیل هیجان‌زده نبودن آن‌ها برای دنیای جادوگری و به ویژه این فیلم نیست. در این فیلم ازرا میلر، بازیگری که در فیلم آینده Flash نیز نقش بری آلن را بازی می‌کند، ایفای نقش کرده که اخیرا دو بار توسط پلیس به دلیل پرخاشگری و صدمه به دیگران در هاوایی دستگیر شده است.

Secrets of Dumbledore Secrets of Dumbledore

این فیلم همچنین شاهد یک تغییر اساسی در یکی از نقش‌های اصلی بود و ستاره سابق جانی دپ با مدز میکلسن در اسرار دامبلدور جایگزین شد. با تمام اتفاق‌هایی برای جانی دپ در زندگی زناشویی با امبر هرد افتاد و دادگاه‌ها و شکایت‌هایی که در جریان است، طرفداران به عوض شدن بازیگر نقش گریندوال واکنش خوبی نشان ندادند و از دپ در برابر اقدام استودیوها برای برکناری او، حمایت کردند.

طبق گزارش‌ها، استودیو عملکرد فیلم سوم را پیش از تصمیم‌گیری برای ساخت فیلم‌های چهارم و پنجم مورد ارزیابی قرار خواهد داد و با توجه به وضعیت موجود که اصلا فروش خوبی نداشته، به احتمال زیاد خبری از قسمت‌های آتی نخواهد بود.

سخت‌ترین چالش تیمی توی جی‌تی‌ای با مجازات سنگین

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب ویجیاتو

Collider

نظر شما