شناسهٔ خبر: 53638795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

وضعیت بیمارستان کودکان بندرعباس پذیرفتنی نیست

استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان کودکان در شان مردم هرمزگان نیست و بهبود وضعیت این بیمارستان نیازمند تزریق یک سرمایه مناسب است.

صاحب‌خبر -

مهدی دوستی در جمع مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: سال گذشته سالی پر کار و توام از تنوع کاری و سخت برای فعالان حوزه سلامت بود و از همین رو مردم قدردان زحمت عزیزان کادر درمان هستند.

وی گفت: امروز مهمترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی آمبولانس دریایی است و این دغدغه بجا و درست است، که باید هرچه سریعتر در این مورد اقدام کرد تا این دغدغه به زودی رفع شود.

استاندار هرمزگان مسئله آموزش را مهترین نیاز در جهت تربیت نیرو‌ها دانست و گفت: نیازمند تربیت نیرو‌هایی در حوزه بهداشت و درمان استان هستیم که خوب آموزش دیده باشند و در استان ماندگاری داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی مستمر و خوبی به مردم ارائه دهند.

وی گفت: خدمات مستمر پرستاران در طول سال و حتی در لحظات تحویل سال نشانه ایثار آن‌ها بود و بایستی آن‌ها را خادم واقعی دانست و قدردان این زحمت‌های کادر درمان بود.

استاندار هرمزگان با اشاره به سفر‌های خود به بخش و شهرستان‌های استان گفت: مهمترین دغدغه مردم در هر بخش و شهرستان مسئله بهداشت و درمان است و این مسئله بجا و درست است و باید برای بهداشت و درمان یک کار اساسی کرد تا مردم بتوانند خدمات خوب و در شان دریافت کنند.

دوستی در پایان گفت: بیمارستان کودکان در شان مردم هرمزگان نیست و بهبود وضعیت این بیمارستان نیازمند تزریق یک سرمایه مناسب است تا بتوانیم بیمارستان کودکانی در شان و جایگاه مردم این استان بسازیم تا خدمات دهی مناسبی به مردم دهد که به وجود آن افتخار کنیم تا شرمنده این مردم شریف نباشیم.

نظر شما