شناسهٔ خبر: 53632948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال یک خبر تلخ منتشر کرد؛ یکی از دوقلوهای نارس از بین رفت

صاحب‌خبر -
فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال یک خبر تلخ منتشر کرد؛ یکی از دوقلوهای نارس از بین رفت
خبرگزاری آریا- پسر رونالدو که هنوز در شکم جورجینا بود از دنیا رفته است. 
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو خبر تلخ درگذشت پسرش را اعلام کرد. کریستیانو رونالدو دقایقی قبل در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پسر متولد نشده اش از دنیا رفته است؛ یکی از دوقلو هایی که رونالدو حدود 6 ماه قبل از انتظارش برای به دنیا آمدن آنها خبر داده بود.
با نهایت تاسف، باید درگذشت پسرمان را اعلام کنیم. این بزرگترین دردی است که والدین می توانند آن را احساس کنند. تنها تولد دخترمان است که در این لحظه به ما توانایی تحمل این لحظه و کمی امید و شادی را می دهد. می خواهیم از تمام دکترها و پرستاران به خاطر مراقبت هایشان قدردانی کنیم. ما به خاطر این فقدان در وضعیت بسیار بدی قرار داریم و از شما درخواست داریم که اجازه دهید حریم خصوصی خودمان را در این لحظات سخت حفظ کنیم. فرشته کوچک ما، تا ابد عاشقت خواهیم بود. کریستیانو و جورجینا. 
در همین راستا باشگاه رئال مادرید طی پیامی که در اینستاگرام رسمی باشگاه منتشر شد، به این بازیکن تسلیت گفت. در پیام باشگاه رئال مادرید آمده است:
باشگاه رئال مادرید، رئیس باشگاه و اعضای هیئت مدیره عمیقاً ناراحتی خود را از درگذشت یکی از فرزندان کریستیانوی عزیزمان و همسرش، جورجینا رودریگز را اعلام می کند. رئال مادرید در غم این خانواده شریک است و می خواهیم محبت خود را به آنها بفرستیم.
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال یکی از بازیکنانی محسوب می‌شود که همواره از او به‌عنوان یک فرد خانواده دوست یاد شده است. او بارها در صفحات اجتماعی خود تصاویر و ویدئوهایی با خانواده‌اش منتشر کرده و همواره نشان داده که این مسئله برای او تا چه حد اهمیت دارد. رونالدو که چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارد، چندی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که همسرش یعنی جورجینا رودریگز باردار بوده و یک دو قلوی دیگر برای آنها در راه است.
با این حال فوق ستاره پرتغالی دقایقی پیش یک خبر شوکه کننده را در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد. در واقع رونالدو درگذشت یکی از فرزندان ‌خود که پسر هم بوده را تایید کرد. به این‌ترتیب فقط دختر رونالدو چندی دیگر به دنیا می‌آید. رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت."
کریستیانو رونالدو یک نمایش درخشان دیگر را در ترکیب منچستریونایتد ارائه داد و با زدن سه گل برابر نوریچ علاوه بر کمک به پیروزی مهم شیاطین سرخ، دومین هت‌تریک خود در سه بازی اخیر را به ثبت رساند. رونالدو اکنون 21 گل در این فصل به ثمر رسانده است و هارگریوز شگفت‌زده است که چگونه برخی می‌توانند توانایی او را زیر سوال ببرند؛ حتی در 37 سالگی.
در دیداری که رالف رانگنیک ادعا کرد که از عملکرد دفاعی تیمش اصلا راضی نیست، یونایتد خوش شانس بود که به واسطه درخشش کریستیانو رونالدو هر سه امتیاز بازی را کسب کرد. اوون هارگریوز در ادامه گفت: "به‌طور کلی منظور من این است که بازیکنان زیادی در دیدار با نوریچ خوب بازی نکردند اما کریستیانو عملکرد خوبی داشت‌ و وقتی یک گلزن این‌گونه در جلوی زمین داشته باشید شما را از درد سر خلاص می‌کند.
روی کین در جدیدترین اظهاراتش ضمن اشاره به توانایی‌های CR7، از این گفته است که بعضا قدرت رهبری و زبان بدن این بازیکن کمک چندانی به تیمش نکرده است. او در پاسخ به این که آیا منچستریونایتد با جذب رونالدو مرتکب اشتباه شد، گفت:
به نظرم ارزش قمار کردن را داشت. اگر دید وسیع‌تری داشته باشیم، با توجه به سنش خرید چندان خوبی نبود ولی من هنوز باور دارم که او می‌تواند چیزی را به تیم اضافه کند و به نظرم این کار را کرده است. اما آنچه اطرافش اتفاق افتاد، چندان خوب نبود. من هنوز باور دارم رونالدو می‌تواند مهارت‌های رهبری خود را بهتر نشان دهد. می‌دانم که یکی - دو بار به خاطر کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم ناراحت شد؛ مشخصا قرار نبود در تمامی مسابقات به میدان برود اما هنوز هم در برخی لحظات خودش را نشان می‌دهد: مثل بازی با تاتنهام یا چندین مسابقه اروپایی.

نظر شما