شناسهٔ خبر: 53619524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استمرار آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس آستارا

وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به شهرستان آستارا گفت:‌ طبق بازدیدهای میدانی صورت‌گرفته از مدارس شهرستان آستارا آموزش حضوری با قوت و قدرت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، یوسف نوری عصر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های این شهرستان در محل آموزش و پرورش اظهار کرد:‌ طبق بازدیدهای میدانی صورت‌گرفته از مدارس شهرستان آستارا آموزش حضوری با قوت و قدرت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است.

وی ‌بروز عادت‌های بد رفتاری ازجمله عدم‌تحمل نشستن، ترس و پرخاشگری را از تبعات منفی‌ آموزش غیرحضوری و حضور مدام دانش‌آموزان در منزل دانست و تصریح کرد: دبیران، آموزگاران و دیگر عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه در برخورد با این دانش‌آموزان باید از خود سعه‌صدر نشان دهند.  

وزیر آموزش و پرورش بروز عادت‌های بد رفتاری در دانش‌آموزان پس از گذشت دو سال از غیرحضوری بودن مدارس را یک امر طبیعی دانست و بیان کرد:‌ دانش‌آموزان در طول این دو سال پس از قرار گرفتن در یک محیط گلخانه‌ای و قرنطینه‌ای وارد محیط مدرسه‌ شده و تمایلات سرکوب‌شده او در مدرسه و کلاس درس خود را نشان می‌دهد.

نوری با بیان اینکه انتظار ما از خانواده‌ها این است که در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با اولیا و مربیان مدرسه هم‌راهی و هم‌کاری داشته باشند، تصریح کرد: اولیا بازوان مشارکتی و نظارتی آموزش و پرورش هستند و باید از ظرفیت آن‌ها در راستای توسعه مباحث آموزشی و پرورسی مدارس استفاده کرد. 

به گزارش فارس، بازدید از دبستان پروین اعتصامی، گفت‌وگو با جمعی از فرهنگیان و حضور در منزل دانش‌آموزی که فیلم تنبیه‌بدنی او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است از دیگر برنامه‌های سفره یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا در غربی‌ترین نقطه از استان گیلان می‌باشد.  

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

نظر شما