شناسهٔ خبر: 53610730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معوقه هفته سی‌اُم لیگ جزیره

لیورپول - منچستریونایتد: طلسم آنفیلد شکسته می‌شود؟

تیم لیورپول در بازی معوقه هفته سی ام لیگ برتر انگلیس از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم منچستریونایتد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، لیورپول در حال حاضر یک قهرمانی در جام اتحادیه را در دست دارد و آنها به طور بالقوه تنها 270 دقیقه با هفتمین قهرمانی در لیگ قهرمانان فاصله دارند، و همچنین با وجود حضور در کورس قهرمانی لیگ برتر، راهیابی به فینال جام حذفی هم این شانس را برای مردان یورگن کلوپ زنده نگه داشته که امسال بتوانند به چهارگانه رویایی دست پیدا کنند.

قرمزها در نیمه نهایی جام حذفی خود با سه گل سریع منچستر سیتی را شوکه کردند - دو گل برای سادیو مانه و یک ضربه سر دیگر از ابراهیما کوناته - و شاگردان پپ گواردیولا علیرغم بازگرداندن مقداری برابری از طریق برناردو سیلوا و جک گریلیش، نتوانستند یک کامبک معجزه آسا ایجاد کنند. 

تیم یورگن کلوپ پس از نجات تساوی 2-2 در اتحاد هفته گذشته، در فاصله نزدیکی با سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر باقی می ماند. از آنجایی که سیتی دوباره تا روز چهارشنبه به میدان نمی‌رود، لیورپول می‌تواند رهبران لیگ را حداقل برای 24 ساعت با پیروزی در مقابل هواداران خود از نبرد قدرت خلع کند. 

قرمزها همچنین در هر یک از پنج بازی اخیر خود حداقل دو گل به ثمر رسانده اند و به طور قابل توجهی 10 گل در آنفیلد در لیگ برتر به ثمر رسانده اند - هیچ تیم برتر انگلیس در این فصل در زمین خود بهتر از آنها عمل نکرده است. - و حریفان آنها وقتی متوجه می شوند که فقط 7 گل در خانه دریافت کرده اند آن زمان از سختی مسابقه در آنفیلد آگاه می شوند.

کریستیانو رونالدو که اغلب به عنوان مشکل در منچستریونایتد این فصل نامیده می‌شد، در جریان دیدار نوریچ سیتی راه‌حل بسیار خوبی بود و هت تریک کرد. ضربه ایستگاهی او در دقیقه 76 وقتی مسابقه دو بر دو مساوی بود، شصتمین هت تریک دوران حرفه ای او را رقم زد و منچستر را از یک تساوی نجات داد.

با این حال، پیروزی بر تیم مدعی سقوط تنها دومین برد از هشت مورد در تمام رقابت‌ها را در طول یک دوره طلسم بی‌نظیر منچستریونایتد نشان می‌دهد، و از دسامبر گذشته، آن‌ها دروازه خود را در لیگ برتر بسته نگه نداشته‌اند. حتی یک هوادار شیاطین سرخ نیازی به یادآوری شرمساری 5-0 که توسط لیورپول در ماه اکتبر به آنها تحمیل شد، ندارد، بنابراین مطمئناً انتقام این هفته در ذهن میهمانان خواهد بود، اما آنها از سال 2016 نتوانسته اند در آنفیلد پیروز شوند  تنها یک بار در زمین رقبای خود در شش دیدار اخیر خود به گل رسیده اند.

نظر شما