شناسهٔ خبر: 5352169 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ده‌ها خودرو و ۸ مصدوم، قربانی حادثه در پارکینگ سیتی‌سنتر اصفهان /عکس

صاحب‌خبر - لوله‌های فاضلاب سقف پارکینگ مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان فروریخت و افزون بر خسارتی که به خودروهای شهروندان وارد کرد، دست کم ۸ نفر آسیب دیدند.

به گزارش ایسکانیوز در این حادثه که عصر امروز اتفاق افتاد حدود ۲۰ تا ۵۰ خودرو آسیب دیدند و آن گونه که مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان اعلام کرده است برخی از خودروها نشتی بنزین پیدا کردند که البته ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور داشتند.

مسعود عنایت زاده با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است با اشاره به اجرای عملیات کف مالی در پارکینگ این فروشگاه افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد انفجار این عملیات انجام شده است.

به گفته روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عملیات شمعک گذاری در زیر لوله های فاضلاب انجام شده است و عملیات نجات همچنان ادامه دارد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز در این باره به ایرنا گفت: حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه یک مورد تماس امدادخواهی از سوی مجموعه سیتی سنتر مبنی بر ریزش اقلام تاسیساتی از جمله لوله کشی ها به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد که به دنبال آن چهار خودروی امدادی به همراه هشت تکنسین فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر از ناحیه سر، دست و پا دچار مصدومیت شدند که پس از آتل بندی و انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند. حال مصدومین رضایت بخش است.

به گفته روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و آتشپاد بهزاد بزرگزاد رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان هم اکنون در محل حادثه هستند.

مجتمع تجاری سیتی سنتر در جنوب اصفهان و ابتدای جاده شیراز قرار دارد.

 

81620761-6474645

81620622-6474413

501893_532

501894_325

501899_892

 

نظر شما