شناسهٔ خبر: 5349107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان:

بستر لازم برای حضور حداکثری سمنانی‌ها در انتخابات مجلس فراهم می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان گفت: مهم‌ترین هدف و شعار ستاد انتخابات در سمنان، بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حسن اسلامی‌راد در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان که با حضور اعضای ستاد و رؤسای کمیته‌های هفت‌گانه ستاد انتخابات این استان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف و شعار ستاد انتخابات در سمنان، بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان از تعیین مسئولان کمیته‌ها و آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات این استان خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری مناسب انتخابات از وظایف مهم و اساسی وزارت کشور و استانداری‌هاست.

اسلامی‌راد، با بیان اینکه باید به انتخاب و شعور مردم احترام بگذاریم، تصریح کرد: انتخابات اوج نشاط سیاسی و اجتماعی مردم جامعه است.

وی با بیان اینکه قانون مهم‌ترین ملاک در برگزاری انتخابات است، گفت: همچنان که مقام معظم رهبری همواره تأکید فرموده‌اند، باید بسترهای لازم برای حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات فراهم شود.

این مسئول مهم‌ترین وظیفه برگزارکنندگان انتخابات را اجرای قانون ارزیابی کرد و افزود: هرگونه اقدامی که در عرصه انتخابات انجام می‌شود، باید بر اساس قانون باشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: باید شرایط و بستر را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که همه افراد واجد شرایط بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

اسلامی‌راد، تأمین امنیت لازم را از معیارهای مهم برگزاری یک انتخابات خوب برشمرد و ادامه داد: بی‌تردید انتخابات پیش‌رو با تلاش همه مسئولان و با مشارکت بالای مردم به مظهر اقتدار و عزت و هم‌گرایی در ایران اسلامی بدل خواهد شد.

مهدی بندرآبادی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان نیز یادآور شد: مردم ایران به‌ویژه سمنانی‌ها همواره مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌‌اند و امسال نیز که از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت، ملت همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شده، شاهد وحدت و همدلی مردم در عرصه انتخابات خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/الف/ذ/د1000

نظر شما