شناسهٔ خبر: 53283083 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

محموله ۱۰۰ کیلویی زعفران قاچاق به مقصد نرسید

فارس

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه در بازرسی از یک وانت نیسان ۱۰۰ کیلوگرم زعفران سرگل غیر مجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف کردند.

صاحب‌خبر -
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ «حسن شجاعی‌نسب» جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر خروج زعفران از پایانه مرزی یزدان توسط قاچاقچیان دریافت کردند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه با همکاری مرزبانی استان خراسان‌جنوبی یک وانت نیسان حامل بار زعفران غیر مجاز که قصد عبور از پایانه مرزی یزدان به سمت کشور افغانستان را داشت شناسایی و سریعا جهت توقیف خودرو اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۱۰۰ کیلوگرم زعفران سرگل فاقد مجوز کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

برچسب‌ها:

نظر شما