شناسهٔ خبر: 53248509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با حضور استاندار و امام جمعه اصفهان انجام شد؛

تجدید میثاق دوباره با آرمان های متعالی شهدا و امام شهدا (ره)

موج نیوز

ویژه برنامه میثاق با آرمان های منیع و شامخ شهدا با حضور استاندار اصفهان و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و سایر مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس شورای اداری استان اصفهان در این جلسه با تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و آمارهای مرتبط با میهمانان نوروزی، ضمن اشاره به همه گیری بیماری منحوس کرونا، تصریح کرد: علی رغم بسیاری از محدودیت‌های کرونایی عزم مسئولان در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم قاطع و پویا است.

 سیدرضا مرتضوی افزود: باید با جهاد تبیین جلوی تحریف ها‌ی مهندسی شده دشمن را گرفت و با تزریق امید به جامعه، مردم را به انقلاب و عبور از مشکلات مصمم تر و دلگرم تر ساخت.

 وی ضمن تقدیر از تیم های بازرسی و نظارت بر عرضه و تقاضای کالا و خدمات در استان، خاطر نشان ساخت: با اهتمام مردم و مسئولان و همگامی ستاد نوروزی استان و سایر دستگاه های ذی ربط در ایام عید نوروز هیچ دغدغه‌ای برای تامین مایحتاج عمومی در سطح استان وجود نداشت و به حق، اقدامات ارزنده و کارآمدی در حوزه عرضه اقلام تنظیم بازاری، کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی و همچنین نظارت مستمر و پیگیری قاطع بر درج قیمت‌ها صورت پذیرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز، در این نشست با بیان اینکه برگزاری این جلسه در محضر شهدا بسیار ارزشمند و ماندگار است، تصریح کرد: انشاالله، این حرکات و اقدامات قابل تقدیر باعث برکت در خدمت به مردم و پیمودن مسیر انقلاب و شهدا شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره آیات الله علوی گرگانی و حجت الاسلام و المسلمین ری شهری افزود: این شخصیت‌ها نقش موثری در برهه‌های مختلف و حساس انقلاب داشتند که باید به صورت ژرف تبیین و تحلیل شوند.

 گفتنی است؛ در پایان این نشست مسئولان حاضر با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت نمودند.

 

نظر شما