شناسهٔ خبر: 53171036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اولین کاروان راهیان نور سپاه استان قزوین وارد مناطق عملیاتی جنوب شد

اولین کاروان راهیان نور سپاه استان قزوین به جنوب کشور وارد اردوگاه شهید مسعودیان اهواز شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: امسال با همکاری سایر سازمان‌های دولتی و مردمی سپاه پاسداران توانسته است که شرایط برای حضور ۵ هزار نفر در اردوی راهیان نور فراهم کند.

راهیان نور به عنوان بزرگترین نماد فرهنگی کشور که می‌تواند با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین همه اقشار مردم نقش بازدارندگی در تهدیدات داخلی و خارجی ایفا کند.

مرور تاریخ دفاع مقدس در بالابردن سطح امنیت ملی کشور نقش اساسی دارد و فرهنگ برادری'اتحاد و همدلی که در دوران هشت ساله دفاع مقدس در بین رزمندگان مردم و مسئولان وجود داشت باید به تمام جامع تسری یابد.

بازدید از مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استفاده از راویان زبده که در دوران دفاع مقدس رزمندگان بودند و سال‌های جنگ و حماسه را تجربه کردند استفاده خواهد شد که امسال با رویکرد جدید و آشنایی زائرین با مفاهیم اصولی دفاع مقدس را برنامه ریزی کردیم. تا برای نسل نوجوان و جوان وکسانی که آن سال‌های حماسی را به یاد ندارند بدانند برای حفظ کشور وانقلاب و دستاورد‌های آن چه سختی‌هایی را تحمل کردیم.

اعزام کاروان راهیان نور به دلیل بیماری هم گیر ویروس کرونا وقف دو ساله ایجاد شد که با واکسیناسیون عمومی و تلاش جامعه بهداشت و همکاری سازمان‌ها و مردم در مواجهه با این پدیده موفق به اعزام ۵هزار نفر زائر به مناطق عملیاتی جنوب شدیم.

نظر شما