شناسهٔ خبر: 53119670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«قزوین» جزو 5 استان اول کشور در جذب و فعالیت ووشوکار فعال

رئیس هیات ووشوی استان قزوین گفت: ووشوی استان قزوین دارای پتانسیل و ظرفیت های ارزشمندی است.

صاحب‌خبر -

میکائیل سلمانی رئیس هیات ووشوی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مربیان، داوران و قهرمانان هیات، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مجموعه اعضای هیات، در دو سال گذشته شاهد رقم خوردن اتفاقات ارزشمندی همچون افزایش 3 برابری آمار ووشوکاران فعال در سطح استان به نسبت سال گذشته بوده ایم و از این حیث و به نسبت جمعیت استان قزوین، جزو 5 استان اول کشور هستیم.

وی افزود: در طی این مدت با برنامه ریزی های صورت گرفته، تامین زیرساخت های مورد نیاز هیات در هر دو بعد فنی و اداری، فعال کردن کمیته های استانی، فعال کردن هیات های شهرستانی، برگزاری دوره های مختلف داوری و مربیگری، برگزاری منظم مسابقات استانی و شهرستانی، میزبانی از مسابقات ملی، حضور مستمر در رقابت های کشوری و تامین منابع مالی در دستور کار قرار گرفت و در برهه های زمانی تعیین شده به اهداف مدنظر رسیدیم.

رئیس هیات ووشوی استان تصریح کرد: بحث آموزش و ارتقاء سطح دانش مربیان، داوران و ووشوکاران در قسمت بانوان و برگزاری منظم و مستمر مسابقات استانی و حضور در رقابت های ملی نیز از جمله مواردی هستند که توسط هیات ووشوی استان قزوین اجرا شد و نتایج مثبت آن در عملکرد جاری هیات قابل مشاهده است.

سلمانی خاطرنشان کرد: ووشوی استان قزوین دارای پتانسیل و ظرفیت های ارزشمندی است و برای نمونه می توان به افتخارآفرینی ووشوکاران قزوین در بخش ساندا در آوردگاه های مهم ملی و بین المللی اشاره کرد. در بخش تالو نیز استعدادهای خوبی داریم که در حال حاضر مربیان موفقی مشغول آموزش آن ها هستند و انشاالله در سال های آینده در این عرصه اتفاقات مثبتی در انتظار ووشوی استان قزوین خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما