شناسهٔ خبر: 53073252 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مرکز مطالعات قدس: حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان ریشه‌دار است

تهران- ایرنا- رئیس مرکز مطالعات سیاسی قدس در اردن یکشنبه شب حضور صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان عراق را ریشه‌دار عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از المیادین، عریب رنتاوی گفت: درباره حضور ریشه دار اسرائیل در منطقه کردستان عراق اتفاق نظر وجود دارد و هیچ بحثی در مورد این مساله نیست.

وی افزود: در بازدیدی که ما از منطقه کردستان عراق داشتیم، خودروهایی را با پرچم اسرائیل در آنجا دیدیم. ما همچنین مقرهایی متعلق به اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها شاهد بودیم که نزدیک شدن به آنجا ممنوع بود.

رئیس مرکز مطالعات سیاسی قدس همچنین گفت که اسرائیل از حزب الله می‌ترسد؛ زیرا که می‌تواند عمق اسرائیل را هدف بگیرد.

پیش تر منابع غیر رسمی از کشته شدن چند افسر ارتش رژیم صهیونیستی در حمله موشکی بامداد یکشنبه به مرکز جاسوسی موساد در اربیل خبر داده بودند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

نظر شما