شناسهٔ خبر: 5305458 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نمایش اقتدار ارتش (۳)/ امیر چیت فروش در حاشیه رزمایش خبر داد

عملیات‌ هوایی جنگنده‌های نهاجا در رزمایش ارتش/ هواپیماهای P3F زیرسطحی‌ها را در دریای عمان شناسایی می‌کنند

سخنگوی نیروی هوایی ارتش در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به انجام عملیات‌هایی هوایی توسط جنگنده‌های نهاجا گفت: هواپیماهای P3F با ارسال امواج سونوبوی از تنگه هرمز تا دریای عمان به انجام ماموریت خود می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، امیر چیت‌فروش سخنگوی نیروی هوایی ارتش در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح ماموریت‌های این نیرو در روز نخست رزمایش پرداخت.

امیر چیت فروش در این زمینه اظهار داشت: در مرحله اول برخی هواپیماها در قالب نیروهای دشمن به فضای منطقه رزمایش وارد می‌شوند و در ادامه گروهی دیگر از هواپیماها در نقش نیروهای خودی برای مقابله با آن‌ها اقدام می‌کنند.

وی افزود: در مرحله بعد هواپیماهای P3F با پرتاب سونوبوی (امواجی که ارسال می‌شود تا به وسیله آن زیرسطحی دشمن شناسایی شوند) از تنگه هرمز تا دریای عمان به انجام ماموریت خود می‌پردازند.

سخنگوی نهاجا در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: در ادامه ماموریت‌های نیروی هوایی، هواپیماهای  C130 به منظور حمایت از نیروهای خودی به چتر ریزی می‌پردازند و در مرحله آخر نیز نهاجا از نیروهای زمینی و سطحی پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما