شناسهٔ خبر: 52910131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

منصوریان ترمز سرخ‌ها را کشید

صنعت نفت ۲ - پرسپولیس صفر/ لک علیه رویای سرخ‌ها

در شبی که حامد لک عملکرد عجیبی از خود برابر حریف به جا گذاشت، سرخ‌ها از جام قهرمانی دورتر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در آبادان صنعت نفت میزبان پرسپولیس بود. 

این دیدار در شرایطی برگزار شد که سرخپوشان به دلیل برتری استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در بازی پیش از این، برای حفظ فاصله سه امتیازی با صدر جدول نیاز به برتری در این بازی داشت. 

با این وجود میزبان بازی یعنی صنعت نفت توانست با گلزنی در در دو نیمه بازی به برتری دست پیدا کند و ۲-۰ میزبان خودش را شکست دهد. 

حامد لک به اشتباه با گل به خودی در دقیقه ۷ گل اول صنعت نفت را به ثمر رساند و محمود مطلق زاده در دقیقه ۶۹ روی پاس فاخر تهامی به گل دوم رسید و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

 

داور: محمد حسین زاهدی‌فر

کمک ها: حسین مرادی و علیرضا مرادی

کارت زرد: حسن بیت ‌سعید، محمد خرمگاه(مربی) محمدرضا غبیشاوی و امید حامدی‌فر از صنعت نفت/ مهدی عبدی، محمد عسگری (آنالیزور) و احسان پهلوان از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل‌: حامد لک(7) گل به خودی و محمود مطلق‌زاده(70) برای صنعت نفت

ترکیب صنعت نفت آبادان:‌ فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم‌ تهی‌دست، احمد شریعت‌زاده(82- مهدی زبیدی) امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی(66- فاخر تهامی) حکیم نصاری(72- امید حامدی‌فر) حسن بیت‌ سعید و شروین بزرگ(66- رضا جبیره)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس:‌ حامد لک، سید جلال حسینی(86- علی نعمتی) وحدت هنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی(76- محمد عمری) کمال کامیابی‌نیا(87- رضا اسدی) محمد شریفی(46- شرزود تمیروف) احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی (86- علیرضا ابراهیمی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما