شناسهٔ خبر: 52826139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهروند خبرنگار آذربایجان شرقی؛

کسب علم و دانش در مدرسه فرسوده روستای قوزلو + فیلم

فرسوده بودن مدرسه ای در روستای قوزلو شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی باعث گلایه دانش آموزان و والدین شده است.

صاحب‌خبر -

مدرسه از مهم‌ترین مکان‌هایی است که برای آموزش دانش آموزان نقش اساسی دارد و تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد مختلف نظیر دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعداد‌ها در این مکان مقدس صورت می‌گیرد. دانش آموزان در مدرسه لحظات حساسی را سپری می‌کند و عناصر گوناگون مانند معلم، مدیر، ناظم و همکلاسی‌ها را الگوی خود قرار می‌دهد.

فراهم کردن فضای آموزشی مناسب و امن یکی از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، اما متاسفانه این موضوع مهم به فراموشی سپرده می‌شود و مدارس در آستانه تخریب قرار می گیرد.

در برخی از مواقع شاهد مدرسه‌هایی هستیم که به دلیل فرسوده بودن رنگ و بوی درس خواندن دانش آموزان را ندارد و میز‌های کهنه و فرسوده و دیوار‌های نیمه تخریب سهمیه دانش آموزان می‌شود.

این روز‌ها مدرسه بدر در روستای قوزلوی شهرستان ملکان از توابع استان آذربایجان شرقی به دلیل فرسوده بودن حال و روز خوشی ندارد و این موضوع باعث گلایه دانش آموزان و والدین آن‌ها شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

مدرسه بدر در روستای قوزلو از توابع ملکان در استان آذربایجان شرقی است. این مدرسه در سال ۱۳۵۸ ساخته شده، اما نیاز به بازسازی و مرمت دارد که انجام نمی‌شود. وضعیت دیوار‌ها بد است و ریزش می‌کند و حتی سقف مدرسه نیز در حال ریزش است و برای دانش آموزانی که در این مدرسه تحصیل می‌کنند خطرآفرین است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

دانش آموزان روستای مارگون؛ محروم از امکانات رفاهی + فیلم

<div id="video-display-embed-code_15704627"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8073832/15704627?width=400&height=300"></script></div>

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

نظر شما