شناسهٔ خبر: 52773661 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

سه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی

صاحب‌خبر -

تعطیلات نوروز بدون هیچ تردیدی بهترین تعطیلات سال است. به همین دلیل بسیاری از مردم برای تعطیلات نوروزی خود برنامه‌ریزی می‌کنند تا شیرین‌ترین لحظات را تجربه کنند. گروهی از مردم تصمیم می‌گیرند تا راهی سفرهای نوروزی شوند و گروه دیگری هم هستند که یک استراحت طولانی و آرام را به عنوان بهترین گزینه موجود برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. اقلیتی از مردم اما تصمیم متفاوتی اتخاذ می‌کنند؛ آن‌ها از تعطیلات نوروز به عنوان فرصتی برای تماشای سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی جذاب سال استفاده می‌کنند. در این میان سریال‌های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون هم گزینه‌های جذابی به نظر می‌رسند. با ویجیاتو همراه باشید تا ۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید.

سریال جیران را با ویجیاتو دنبال کنید:

  • نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ
  • نگاهی به قسمت دوم سریال جیران – اقتباسی آزاد از تاریخ

شبکه یک | سریال زیرخاکی ۳

۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید ۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

سریال زیرخاکی یکی از موفق‌ترین عناوین سیمای ملی در چند سال اخیر بوده که تا به امروز دو فصل از آن منتشر شده است. فصل نخست سریال زیرخاکی به عنوان سریال ماه رمضان شبکه یک در سال ۱۳۹۹ پخش شد. محبوبیت این سریال به حدی زیاد بود که جلیل سامان به عنوان کارگردان این سریال چراغ سبز شبکه یک برای ساخت فصل دوم آن را دریافت کرد. فصل دوم سریال زیرخاکی در خرداد ۱۴۰۰ پخش شد و محبوبیت دوچندانی پیدا کرد. بنابراین ساخت فصل دوم سریال با سرعت آغاز شد. حالا سریال زیرخاکی سه به عنوان یکی از ۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون شناخته می‌شود.

داستان سریال زیرخاکی ۳ دقیقا از همان‌جایی آغاز می‌شود که سریال زیرخاکی ۲ به پایان رسید. فیلم‌برداری این سریال [که این روزها در شهرک سینمایی غزالی دنبال می‌شود] در مراحل پایانی قرار دارد. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، هومن برق‌نورد مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک، ستاره پسیانی و نسرین نصرتی از بازیگران اصلی جدیدترین ساخته جلیل سامان هستند. فصل سوم سریال زیرخاکی احتمالا موردانتظارترین سریال سیمای ملی برای نوروز ۱۴۰۱ باشد که از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

شبکه دو | سریال خداداد

۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید ۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

سریال خداداد انتخاب شبکه دو برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ است. فرایند ضبط و تولید این سریال که کارگردانی آن برعهده علی غفاری است از دی ماه امسال آغاز شد. تهیه‌کنندگی سریال خداداد هم برعهده سعید سعدی قرار گرفته که همواره از تهیه‌کنندگان شناخته‌شده تلویزیون محسوب می‌شود. سریال خداداد در ۱۳ قسمت تهیه می‌شود اما ظاهرا فرایند فیلم‌برداری و تولید سریال با سرعت بسیار آهسته‌ای پیشروی می‌کند. چراکه عوامل سریال مدعی شده‌اند که برای به پایان‌رساندن این پروژه تا دهم فروردین مشغول کار هستند.

جدیدترین سریال علی غفاری [که سابقه کارگردانی سه فصل سریال بچه مهندس را دارد] در ۱۳ قسمت آماده می‌شود. رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون، سیاوش طهمورث، امیرحسین غفاری و کوثر حیدری از بازیگران این سریال هستند. سریال خداداد از شبکه دو پخش می‌شود.

شبکه سه | سریال جناب عالی

۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید ۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

سریال جناب عالی هنوز به عنوان گزینه قطعی شبکه سه برای پخش در تعطیلات نوروز انتخاب نشده و به نظر می‌رسد که شانس زیادی برای پخش آن وجود ندارد. چراکه شبکه سه از سوم دی ماه پخش سریال برف بی‌صدا می‌بارد را آغاز کرده که یک مجموعه ۱۰۰ قسمتی است. بنابراین به احتمال زیاد سریال برف بی‌صدا می‌بارد گزینه قطعی شبکه سه برای پخش در تعطیلات نوروز باشد. فرایند تولید سریال جناب عالی که توسط عادل تبریزی کارگردانی شده با ۱۵ قسمت به پایان رسیده و کاملا آماده پخش در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به نظر می‌رسد. سریال جناب عالی یک کمدی انتقادی لقب می‌گیرد که با رویکردی طنز به سراغ مشکلات امروز کشور رفته تا عنوانی متفاوت باشد.

امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور، محمد الهی، کیوان صباغ، رضا سخایی، میثم سجادی، امیر محاسبتی، جواد سلطانی، مصطفی پروین، ایمان راد، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری از بازیگران اصلی سریال جناب عالی هستند. این سریال با تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی شاید از شبکه سه سیما پخش شود.

شبکه پنج | سریال دردسرهای شیرین

۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید ۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

سریال دردسرهای شیرین به عنوان گزینه قطعی شبکه پنج سیما برای پخش در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ انتخاب شده است. سهیل موفق کارگردانی این سریال را برعهده دارد و سید علی اکبر محمودی مهریزی هم تهیه‌کنندگی سریال را به دوش می‌کشد. داستان سریال دردسرهای شیرین روایت مشکلات زندگی یک زوج جوان است که با چالش‌های متعددی مواجه می‌شوند. فیلم‌برداری این سریال هم‌چنان در شهر تهران دنبال می‌شود.

افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی از بازیگران فرعی این سریال هستند. پوریا پورسرخ و مریم مومن هم به عنوان بازیگران اصلی فیلم‌نامه در سریال دردسرهای شیرین حضور دارند.

سریال خاتون را با ویجیاتو دنبال کنید:

  • نگاهی به قسمت اول سریال خاتون – فاشیسم سینمایی
  • نگاهی به قسمت دوم سریال خاتون – باران خونین داس و چکش
  • نگاهی به قسمت سوم سریال خاتون – شیوع ویروس سرخ
  • نگاهی به قسمت چهارم سریال خاتون – عاقبت خوردن نان خلق
  • نگاهی به قسمت پنجم سریال خاتون – بگذارید این وطن دوباره وطن شود
  • نگاهی به قسمت ششم سریال خاتون – همسری که همراه نیست
  • نگاهی به قسمت هفتم سریال خاتون – تصویر دقیق زن گیلانی
  • نگاهی به قسمت هشتم سریال خاتون – روایت خسته‌کننده
  • نگاهی به قسمت نهم سریال خاتون – گفتار مدرن یک پوستین کهنه
  • نگاهی به قسمت دهم سریال خاتون – سرگیجه‌‌ای از شخصیت‌ها
  • نگاهی به قسمت یازدهم سریال خاتون – عاشقانه در عاشقانه
  • نگاهی به قسمت دوازدهم سریال خاتون – پوستین جذاب یک باطن مستهلک
  • نگاهی به قسمت سیزدهم سریال خاتون – عشق مسموم
  • نگاهی به قسمت چهاردهم سریال خاتون – مسیر گمراه‌کننده
  • نگاهی به قسمت پانزدهم سریال خاتون – آغاز پایان
  • نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

برچسب‌ها:

نظر شما