شناسهٔ خبر: 52655675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سامانه نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد برای پایان سال فعال شد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از فعال شدن سامانه اینترنتی نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو برای ایام پایانی سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی امامی میبدی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: با هدف تسهیل و رفاه حال شهروندان و پیشگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای پایانی سال، سامانه نوبت‌دهی مراکز معاینه فنی خودرو به آدرس eservice.mashhad. ir  فعال شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور روز و ساعت مورد نظر خود را برای انجام معاینه فنی خودرو تعیین و در زمان مشخص شده برای انجام معاینه فنی به مرکز موردنظر مراجعه کنند.

امامی تاکید کرد: شهروندان انجام معاینه فنی را به روزهای آخرسال موکول نکنند. در حال حاضر ۵ مرکز معاینه فنی خودرو با ۱۸ خط و ظرفیت پذیرش روزانه ۱۴۰۰ خودرو در نقاط مختلف شهر فعال هستند که روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ و جمعه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای خارجی و داخلی که چهارسال از کارکرد آنها گذشته است باید به انجام معاینه فنی اقدام کنند، در غیر این‌صورت از طریق دوربین‌های نظارت تصویری اعمال قانون خواهند شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

نظر شما