شناسهٔ خبر: 52608801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

"آسمان" اثری برای دختران پاک‌سرشت ایران‌زمین + صوت...

اقتصاد ایران: تک‌آهنگ بی‌کلام «آسمان» به‌آهنگ‌سازی بردیا صدرنوری و تنظیم برای ارکستر امید نیک‌بین منتشر شد.

صاحب‌خبر -
- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تک‌آهنگ «آسمان» به‌آهنگ‌سازی بردیا صدرنوری آهنگ‌ساز، پژوهشگر و نوازنده پیانو با تنظیم برای ارکستر امید نیک­‌بین از آهنگ‌سازان، نوازندگان و مهندسان صدای شناخته‌شده کشورمان در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

این تک‌آهنگ که چندی پیش مجوز خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده، بخشی از تازه‌ترین مجموعه موسیقایی به‌آهنگ‌سازی بردیا صدرنوری است که با تنظیم و ارکستراسیون امید نیک‌بین در استودیو شهر صدای پارسیان ضبط شده است و به‌زودی در قالب آلبوم بی‌کلام «آن روزها» منتشر خواهد شد.

علی جعفری پویان، میثم مروستی، علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، میثم مروستی و سهراب برهمندی نوازندگان ویولا، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل، هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس، حسام صدفی‌نژاد نوازنده ابوا و پرهام عرب (گرافیست)، گروه اجرایی تک‌آهنگ «آسمان» را تشکیل می‌دهند.

بردیا صدرنوری در توضیح انتشار این اثر موسیقایی نوشته است:

«آسمان» نام دخترم است که برگرفته از یکی از بزرگترین، زیباترین و شگفت‌انگیزترین جلوه‌های خلقت است. من این اثر را به‌عشق دخترم ساخته و آن را همزمان با سالروز تولدش آن را منتشر کردم. این تک‌آهنگ را به فرزندم و به همه دختران پاک‌سرشت و سربلند کشورم به‌امید شادابی و سرزندگی همیشگی دختران ایران­‌زمین تقدیم می‌کنم.»

 

انتهای پیام/+

برچسب‌ها:

نظر شما