شناسهٔ خبر: 52552120 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

اقامت راحت و اقتصادی با اجاره سوئیت و آپارتمان روزانه در تهران

  احتمالا این روزها از اجاره سوئیت و آپارتمان روزانه در تهران زیاد شنیده‌اید. واقعیت این است که در پایتخت دیگر کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به

صاحب‌خبر -

 

احتمالا این روزها از اجاره سوئیت و آپارتمان روزانه در تهران زیاد شنیده‌اید. واقعیت این است که در پایتخت دیگر کمتر کسی را پیدا می‌کنید که به هتل برود یا مسافرخانه را برای اقامت انتخاب کند. در این شهر بزرگ واحدهای مبله بسیاری برای اجاره وجود دارند که هم قیمت‌شان پایین است و هم مستقل و راحت‌تر از سایر اقامتگاه‌ها هستند.

فرقی نمی‌کند مسافر پایتخت باشید یا برای برگزاری یک مهمانی خانه اجاره می‌کنید، این شهر برای هر نوع سلیقه‌ای خانه دارد. اگر شما هم به فکر اجاره یک واحد مبله، سوئیت و خانه ارزان در تهران هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه از نحوه اجاره سوئیت و آپارتمان روزانه در تهران برای‌تان بگوییم.

چرا سوئیت یا آپارتمان مبله در تهران اجاره کنیم؟

بدون شک تا اسم خانه مبله در تهران به میان می‌آید، تصویر یک واحد آپارتمانی در ذهنتان نقش می‌بندد. درست است که اغلب واحدهای اجاره‌ای روزانه در تهران شکل و شمایل آپارتمانی دارند، اما در همین شهر بزرگ خانه‌های ویلایی مبله و سوئیت‌های کوچک یک طبقه‌ای نیز پیدا می‌شود. در حال حاضر امکانات خانه‌های مبله، این اقامتگاه‌ها را به گزینه‌ی اصلی مسافران تهران تبدیل کرده است.

برخی از مزایای اجاره واحدهای مبله در تهران:

- امکان اجاره روزانه (از حداقل یک روز)

- مستقل بودن

- امکانات کامل برای زندگی کوتاه‌مدت

- امکان تحویل دادن خانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن

- امکان اقامت در هر نقطه‌ی شهر و حتی روستاهای اطراف تهران

- امکان اجاره اقامتگاه‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه

2

همه‌ی این مزایا در کنار هم سبب می‌شوند که اجاره سوئیت و آپارتمان روزانه در تهران بسیار پر طرفدار باشد. بسیاری از افراد از شهرهای دیگر جهت درمان یا انجام امور اداری یکی دو روزی به تهران سفر می‌کنند و این خانه‌ها اسباب آسایش و راحتی‌شان را در چند روز سفر تامین می‌کنند.

همچنین سالیانه ورزشکاران بسیاری برای انجام مسابقات راهی پایتخت می‌شوند که از امکان اجاره روزانه خانه در تهران بهره می‌برند. برخی از دانشجویانی که تنها یکی دو روز در هفته کلاس دارند نیز رزرو آپارتمان مبله در تهران را به خوابگاه ترجیح می‌دهند. حتی کسانی که ساکن پایتخت هستند هم برای انجام امور کاری یا برگزاری مهمانی‌های خانوادگی از این امکان استفاده می‌کنند.

امکانات سوئیت و آپارتمان‌های روزانه در تهران چیست؟

خانه‌های مبله تهران به صورت یک‌خوابه، دوخوابه یا چند خوابه عرضه می‌شوند. هر کدام از این اتاق‌ها دارای تخت‌های یک نفره یا دونفره هستند که بسته به تعداد نفرات شما و ظرفیت آن اقامتگاه معین می‌شود.

یک واحد مبله معمولی دارای آشپزخانه‌ای است که در آن یخچال، اجاق گاز و ظروف غذاخوری وجود دارد اما در برخی از آپارتمان‌های مبله تهران ماشین ظرفشویی، لباسشویی و ماکروفر و این قبیل وسایل ثانویه نیز پیدا می‌شود که طبیعتا قیمت اجاره را بالاتر خواهند برد.

آیا آپارتمان‌ها و سوئیتهای تهران امن هستند؟

مسافران در تهران به دنبال جایی می‌گردند که به اندازه وسع‌شان باشد و در کنار دوستان و خانواده در امنیت کامل به سر ببرند. برای اینکه اقامتی راحت و بی‌دردسر داشته باشید به سراغ وبسایت‌های اجاره روزانه خانه در تهران بروید. وبسایت‌های معتبری مثل اتاقک دارای اقامتگاه‌های استاندارد و امنی هستند که میزبانان مشخصی دارند. همچنین قوانین و پروتکل‌هایی برای این خانه‌ها در نظر گرفته شده تا تمام انتظارات و نیازمندی‌های مسافران تامین شود.

پیشنهاد ما به شما این است که از وجود وبسایت‌های معتبر استفاده ببرید. سایت اتاقک عضو اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای  مجازی است و نماد اعتماد الکترونیکی دارد. از سوی دیگر کیفیت مطلوب خانه‌های اجاره‌ای آن، تنوع آن‌ها و قیمت منصفانه سبب آسودگی خاطر هم‌وطنان شده است. این وبسایت برای آرامش کامل مسافران، پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد تا احتمال بروز هر مشکلی به صفر برسد.

3

هزینه اجاره آپارتمان مبله در تهران چقدر است؟

در پایتخت هر چه به سمت بالای شهر و بخش‌های شمالی آن بروید، قیمت خانه افزایش می‌یابد. البته امکانات خانه و اندازه متراژ آن نیز در قیمت اجاره تاثیرگذار است. اما نقش اصلی را همین منطقه‌ها بازی می‌کنند.

در نتیجه اگر به دنبال اقامتی راحت و ارزان هستید، دور قسمت‌های شمالی شهر را خط بکشید.  به سمت مرکز شهر بروید تا با قیمت‌های متعادل‌تری روبه‌رو شوید. اگر دنبال آپارتمان مبله ارزان‌تری می‌گردید هم حومه شهر بهترین گزینه است. برای اینکه سر از قیمت‌ها دربیاورید به وبسایت اتاقک بروید و تصاویر انواع و اقسام سوئیت‌ها و آپارتمان‌های مبله را ببینید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. به این ترتیب پیش از شروع سفر و تصمیم‌گیری برای اجاره روزانه خانه در تهران، حساب دخل و خرج‌تان به‌دست می‌آید‌.

با بررسی قیمت‌ها متوجه خواهید شد که اجاره سوئیت‌های نقلی تهران از ماندن در هتل‌های شهر، ارزان‌تر تمام خواهد شد و مستقل‌تر نیز خواهید بود. شما با شبی ۱۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان می‌توانید در پایتخت سوئیت و خانه‌های ویلایی اجاره کنید.

چطور اقامتی ارزان در تهران داشته باشیم؟

اول از همه دور هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را به دو دلیل خط بکشید. اول اینکه معمولا قیمت آپارتمان‌‌های مبله تهران ارزان‌تر از اجاره اتاق در هتل است. دوم اینکه آپارتمان مستقل است و به‌خصوص در هنگام شیوع ویروس‌ها بسیار ایمن‌تر خواهد بود. برای اینکه ارزان‌ترین آپارتمان‌های مبله تهران را پیدا کنید به سایت اتاقک بروید و از قسمت مرتب‌سازی، کمترین قیمت را انتخاب کنید. به این ترتیب انواع سوئیت‌ها و خانه‌های اجاره‌ای تهران از کمترین تا بیشترین قیمت برای شما مرتب خواهند شد. دیگر زمان رزرو اقامتگاه دلخواه‌تان رسیده است. اقامت خوبی داشته باشید!

برچسب‌ها:

نظر شما