شناسهٔ خبر: 52521477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در حاشیه قرائت قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

ملت بزرگ ایران، پشتیبان این نظام مقدس الهی هستند

حجت الاسلام والمسلمین شبستری یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری: ملت بزرگ ایران باوجودِ تحریم های دشمنان و بدخواهان، پشتیبان این نظام الهی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین شبستری یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در مراسم اختتامیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت بزرگ ایران باوجودِ تحریمهای دشمنان و بدخواهان، پشتیبان این نظام الهی هستند.

 

 او با اشاره به توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی باشکوه تر از پیش، در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شبستری ، ایجاد تفرقه بین اقوام و ادیان مختلف را توطئه دشمنان دانست و گفت: وحدت در آذربایجان‌غربی الگویی برای سایر مناطق ایران اسلامی است و این ملت بزرگ نشان داده همواره متحد و یکپارچه، این راه را ادامه خواهند داد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که محور مقاومت بیش از پیش تقویت و راه سردار سلیمانی ادامه دارد، تصریح کرد: پرچم مقاومت همچنان در منطقه برافراشته خواهند ماند و این مسئله را دشمنان انقلاب نیز می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری تولید واکسن ایرانی کرونا را از افتخارات نظام دانست و گفت: ایران اسلامی نه تنها در حوزه علم و فن آوری بلکه در تمام حوزه ها پیشرفتی چشمگیر دارد و به الگویی بی بدیل در منطقه و جهان تبدیل شده است.

در پایان راهپیمایی باشکوه امروز، شرکت کنندگان با لبیک به مفاد قطعنامه پایانی این مراسم تاکید کردند:

ما راهپیمایان یوم‌الله ۲۲بهمن به نمایندگی از تمام مردم آزاده جهان، دوباره با انقلاب و آرمانهای آن تجدید عهد کرده و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

ما با همة وجود پاسدار ارزش‌های والای اسلامی و حریم مقدس جمهوری اسلامی هستیم و با صدای رسا و دشمن شکن، التــزام عملی خویش را در «تبعـیت محـض» از محور و مـدارِ قـدرتِ ایران اسـلامی و جهان امام خامنه‌ای (دام ظله) اعلام می‌داریم.

در بخش دیگری از قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن ضمن یادآوری به سردمداران کفر و استکبار جهانی، بویژه آمریکا، اعلام شد، ما با عزمی راسخ و پشتکار جهادی و مؤمنانه، در «نبرد اقتصادی» طعم تلخ شکست را به کام دشمن قسم خورده چشانده و سرعت افول و نابودی نظام سلطه را تندتر خواهیم کرد.

نظر شما