شناسهٔ خبر: 52519817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انقلاب زنده و بالنده به مسیر خود ادامه می دهد

امام جمعه کرج گفت: مردم علیرغم تمام محدودیت ها در راهپیمایی امروز بار دیگر نشان دادند که انقلاب زنده است و پرتوان و بالنده به مسیر خود تا مقصد نهایی ادامه می دهد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی گفت: ۲۳ بهمن ماه نیز مصادف با ۱۰ رجب و ولادت امام جواد (ع) است که یکی از ویژگی های این حضرت شبیه به حضرت موسی (ع) و در بیانی دیگر شبیه به حضرت عیسی (ع) است.

او گفت: امام جواد (ع) در طول ۱۷ سال امامت خود با سه جبهه طواغیت بنی عباس، مامون و معتصم درگیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین با بیان اینکه این حضرت با انحرافات فکری زیادی مواجه بود، گفت: دشمنان دائم با سوالات و شبهه افکنی برای حضرت ایجاد مزاحمت می کردند ولی امام این دوران را با سعه صدر مدیریت کرد.

او  ۲۸ رجب را نیز سالگرد بانوی وفا و صبر حضرت زینب کبری دانست و گفت: فضیلتی که از این بانو مطابق با مناسبات روز است جهاد تبیین و روشنگری است که اگر خطبه های این بانو نبود حماسه کربلا ناقص می ماند.

مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن تهاجم رسانه ای ترکیبی برای ما به راه انداخته و بحث رسانه را مهم دانستند که جوانان باید با آتش به اختیار طراحی و با ایده های نو فضا را تغییر دهند.

امام جمعه کرج گفت: باید به وسط میدان بیاید و از فضاها به خوبی استفاده کنید و برای حضور در میدان جنگ رسانه ای شناخت میدان خودی و آرایش جنگ دشمن و تاکتیک های دشمن را به خوبی یاد بگیرید.

او گفت: دشمن می خواهد عناصر ملی خود را نادیده بگیریم تا بتواند بار دیگر بر ما سلطه بگیرد و استقلال ما را بر هم زند ولی موشک جدیدی که توسط سپاه رونمایی شد چشم دشمن را کور کرد.

حسینی همدانی گفت: از ابتدای انقلاب دائم در معرض دشمنی های مختلف قرار گرفته و در بعضی مواقع سخن از تمام شدن انقلاب زدند ولی آنچه که بروز کرده و تمام شده تمدن غرب و غرب گرایی است.

او گفت: لیبرال دموکراسی تمام شده و به فضل خدا انقلاب اسلامی به سرعت و قدرت ولی نرم جای هویت از بین رفته غرب را پر می کند که نشان می دهد انقلاب زنده است و به پیش می رود.

امام جمعه کرج گفت: مذاکرات هم کشوری که از برجام خارج شد اگر می خواهد حرفش شنیده شود باید قدمی درست بردارد و حسن نیت خود را نشان دهد و قدمی بردارد که تحریم های ظالمانه ای که خودشان اذعان دارند ظالمانه است را بردارند ولی باز هم اگر بردارند چون اعتمادی به آمریکا نداریم باید راستی آزمایی کنیم.

آمریکا هنوز از روی زیاده خواهی صحبت می کند و گفته اند خارج از مذاکرات تمام گزینه های آمریکا هنوز روی میز است که باید بدانند که اگر احمقی کنید قدرت و توان بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همیشه آماده برخورد جدی با شماست.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود به اصل بنیادین عدالت به خصوص عدالت اجتماعی آثار فراوانی برای اجتماع و فرد و حتی آثار تکمیلی دارد، اشاره کرد.

او گفت: به سبب عدالت برکت ها دوچندان می شود که یک اثر تکمیلی است بنابراین چیزی به اسم اجرای عدالت باعث عمران و آبادانی بلاد می شود و چیزی که شهرها را آباد می کند و کشورها را بی نیاز می کند اجرای عدالت است.

امام جمعه کرج گفت: رفتار عادلانه و رعایت عدالت اجتماعی است که باعث می شود مردم بی نیاز شده و فقر از بین برود و عزت فردی و اجتماعی و ملی به وجود بیاید.

امام جمعه کرج در پایان به ایام البیض و برگزاری مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: به دلیل شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا برگزاری این مراسم ممنوع شده ولی خودتان این مراسم را انجام دهید.

انتهای پیام/خ
 

برچسب‌ها:

نظر شما