شناسهٔ خبر: 52467910 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با وزیر خارجه و همتای عمانی خود

خبرگزاری صداوسیما

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان روز سه شنبه در مسقط با السید بدر بن حمود البوسعیدی وزیر خارجه عمان دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با وزیر خارجه عمان به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ؛ سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان روز سه شنبه در مسقط با السید بدر بن حمود البوسعیدی وزیر خارجه عمان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از وین، در این دیدار دو طرف ضمن بررسی دستورکار‌های نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و عمان درباره راه‌های توسعه روابط دوجانبه رایزنی کردند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان که در عمان بسر می برد عصر امروز نیز با قیس بن محمد الیوسف وزیر تجارت، صنعت و توسعه سرمایه گذاری عمان دیدار کرد.
در این دیدار که با حضور سفرای دو کشور ایران و عمان برگزار شد، دو طرف آخرین وضع همکاری های اقتصادی دو‌کشور را بررسی کردند.
نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک‌ همکاری‌های ایران و عمان از روز گذشته با حضور نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی در مسقط آغاز شده است.

<div id="video-display-embed-code_7614440"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3357038/7614440?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما