شناسهٔ خبر: 52461947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی مطرح کرد:

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی/حضور ۶۴ملیت در جشنواره

معاون امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی با اشاره به حضور بیش از چهار هزار نفر از ۶۴ملیت در جشنواره ، گفت: اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی در بیست بهمن ماه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام سید علی شمسی پور  ظهر امروز در کنفرانس خبری چهاردهمین  جشنواره قرآن و حدیث خانواده های طلاب المصطفی با اشاره به اینکه در برگزاری این جنشواره جامعه المصطفی و مرکز خدمات حوزه علمیه همکاری کرده اند، اظهار داشت: چهاردهمین جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده های طلاب جامعه المصطفی برگزارشد.
وی ادامه داد: جشنواره قرآن طلاب مرد در زمان دیگری برگزار می شود و این جشنواره فقط برای فرزندان و همسران طلاب می باشد.
معاون امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی با اشاره به اینکه 40هزار نفر همسر و فرزندان طلاب در داخل و خارج کشور هستند، گفت: از این تعداد 14هزار نفر خانواده طلاب خارجی در داخل کشور مشغول تحصیل هستند.
وی اضافه کرد: معاونت خانواده امور طلاب در المصطفی برای خانواده طلاب خارجی برنامه های متعددی در قالب قرآن و حدیث، آموزش، فرهنگ و... را برنامه ریزی کرده است.
حجت الاسلام شمسی پور با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره 20بهمن ماه در مجتمع امین برگزار خواهد شد، بیان داشت: به دلیل شرایط کرونایی جمعیت محدودی در این اختتامیه شرکت خواهند کرد که این افراد فقط برگزیدگان  خواهند بود.
وی ابراز داشت: در این جشنواره 4هزار 94نفر از همسران و فرزندان طلاب شرکت کرده اند که بر اساس رشته ها ، 5206نفر رشته می باشد. از این تعداد 1553نفر پسر ، 2153نفر دختر و 388 نفر همسر طلاب می باشند که جمعا 4هزار 94نفر می شود.
معاون امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی با اشاره به اینکه این جشنواره داخلی است، عنوان کرد: شهرها و شهرستان های آشتیان با 9نفر، اصفهان با 352نفر، قم با 3039نفر، تبریز با 8نفر، مشهد با 626نفر و گرگان با 60نفر شرکت کننده در این جشنواره حاضر هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد 52نفر در گروه سنی نونهال، 428نفر گروه سنی پیش دبستانی، 2163نفر در گروه سنی ابتدایی ، 449نفر در رده سنی متوسط اول ، 614نفر در رده سنی متوسط دوم و بالاتر و 388 نفر هم همسر طلاب در رشته های اذان، تفسیر قرآن، تواشی، حفظ قرآن، قرائت قرآن، نقاشی، دعاخوانی و هم خوانی شرکت کرده اند.
حجت الاسلام شمسی پور بااشاره به اینکه در این جشنواره از 64ملیت حاضر هستند، گفت: سال قبل تنوع ملیتی در جشنواره 37ملیت بود که امسال به 64ملیت رسیده است.
وی اضافه کرد: تعداد شرکت کنندگان دراین جشنواره در سال 1391 از 1513 نفر به 4094نفر در سال جاری رسیده است که این نشان از پیشرفت جشنواره را می رساند.



انتهای پیام/

نظر شما