شناسهٔ خبر: 52360379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه نمایش ۱۶ فیلم جشنواره فجر طی ٢۴ نوبت در سینما سمنان اعلام شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۱۶ فیلم جشنواره فجر در ۲۴ سانس در سمنان هر روز در سه سانس در سینما یادمان سمنان اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز پنجشنبه با بیان اینکه اکران این فیلم ها از عصر جمعه آغاز می شود، به رسانه‌ها افزود: جدول فیلم ها به گونه ای است که هر روز دو فیلم اکران می شود و از این تعداد یک فیلم آن در دو سانس ۱۷ و ۲۱:۳۰ اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اولین روز این جشنواره ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۵ بهمن فیلم "خائن‌کشی" به کارگردانی مسعود کیمیایی در سانس های ۱۷ و ۲۱:۳۰ اکران می شود افزود: فیلم " لایه های دروغ" به کارگردانی رامین سهراب نیز در ساعت ۱۹:۳۰ به روی پرده می رود.

فلاح گفت: فیلم "ملاقات خصوصی" به کارگردانی امید شمس در برنامه اکران روز شنبه و در سانس های ۱۷ و ۲۱:۳۰ قرار دارد و دوستداران هنر سینما می توانند درسانس ۱۹:۳۰ در سینما یادمان به تماشای فیلم "ماهان" به کارگردانی حمید شاه حاتمی بنشینند.

وی، برنامه روز یکشنبه ۱۷ بهمن را نیز شامل اکران فیلم "مرد بازنده" به کارگردانی محمدحسین مهدویان در ساعت های ۱۷ و ۲۱:۳۰ بیان کرد و ادامه داد: در سانس ۱۹:۳۰ نیز فیلم "هناس" به کارگردانی حسین دارابی اکران خواهد شد.

فلاح گفت: فیلم "بدون قرار قبلی" به کارگردانی بهروز شعیبی نیز در برنامه اکران روز دوشنبه و در سانس های ۱۷ و ۲۱:۳۰ قرار دارد و در ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم "پبرو" به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: در روز سه شنبه ۱۹ بهمن نیز فیلم "شب طلایی" به کارگردانی یوسف حاتمی کیا به ترتیب در سانس های ۱۷ و ۲۱:۳۰ به روی پرده می رود و در ساعت ۱۹:۳۰ فیلم "موقعیت مهدی" به کارگردانی هادی حجازی فر ارائه خواهد شد.

فلاح، فیلم های "شادروان" به کارگردانی حسین نمازی و "برف آخر" به کارگردانی امیر حسین عسگری را از برنامه های روز چهارشنبه هفته آینده ذکر کرد و گفت: فیلم اول در دو سانس ۱۷ و ۲۱:۳۰ و فیلم دوم نیز در ساعت ۱۹:۳۰ اکران می شود.

وی گفت: جشنواره فیلم فجر در سمنان در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن شاهد اکران فیلم "شهرک" به کارگردانی علی حضرتی در ساعت های ۱۷ و ۲۱:۳۰ و نیز "بی رویا" به کارگردانی آرین وزیر دفتری خواهد یود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: روز جمعه ۲۲ بهمن نیز دو فیلم "دسته دختران" به کارگردانی منیر قیدی در سانس های اول و سوم و فیلم "ضد" به کارگردانی امیرعباس ربیعی در ساعت ۱۹:۳۰ به روی پرده می رود.

رزرو صندلی به‌صورت برخط و از طریق سامانه طراحی شده است.

تمامی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هنری از جمله برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان سمنان تابع پروتکل های بهداشتی بوده و طبق دستورات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

نظر شما