شناسهٔ خبر: 52310057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ خودرو در گیلاوند تهران ۲ فوتی بر جای گذاشت + فیلم

رئیس اورژانس شهرستان دماوند با اشاره به حادثه تصادف زنجیره‌ای در محدوده این شهرستان گفت: این حادثه ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالرحمان رزمگه روز دوشنبه با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۶:۵۱ امروز حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با چند خودرو سواری در بلواری در منطقه گیلاوند به این مرکز اعلام شد و امدادگران با فوریت عازم محل حادثه شدند.

وی با اشاره به آخرین میزان تلفات جانی این حادثه گفت: این حادثه تاکنون ۲ فوتی داشته و آمار مصدومان نیز به ۱۴ نفر رسیده است که با ارائه امکانات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل شده اند.

<div id="video-display-embed-code_439969" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/97701/439969?width=400&height=300"></script></div>

محمد علیپور سخنگوی ایستگاه آتش‌نشانی دماوند نیز در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام حادثه تصادف زنجیره‌ای در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای  به سامانه ۱۲۵ عوامل امداد و نجات از ایستگاه شماره یک آتش نشانی دماوند، شیفت الف فرماندهی عملیات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.  

وی افزود: حادثه متشکل از ۸ دستگاه خودروی سواری بود که به صورت زنجیره‌ای با همدیگر برخورد کردند.
علیپور خاطر نشان کرد: با همکاری  عوامل آتش نشانی، امدادگران هلال احمر، اورژانس و پلیس راه این حادثه مدیریت شد.

وی ادامه داد: با توجه به وخامت حال مصدومان، توسط عوامل اورژانس و هلال احمر انتقال به مرکز درمانی انجام شده است.

شاهدان علت وقوع چنین تصادفاتی را نبود کمربندی در منطقه جنوبی شهر دماوند و تردد خودرو‌های سنگین از بلوار اصلی شهر ذکر کردند که هر از چند گاهی منجر به وقوع تصادف می‌شود.

منبع: شبکه خبر

نظر شما