شناسهٔ خبر: 52309514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

بن بست در مذاکره؛ انتقال اوبا به بارسا منتفی شد؟

صاحب‌خبر -
اوبامیانگ در هفته‌های اخیر روزهای دشواری را در آرسنال و همچنین تیم ملی گابن پشت سر گذاشته است.
این بازیکن به دلیل مشکلات انضباطی از فهرست این تیم کنار گذاشته شد و میکل آرتتا اعلام کرد که دیگر تمایل به استفاده از او ندارد.
همین موضوع باعث شد که مدیران آرسنال و خود این بازیکن به دنبال قطع همکاری در ماه ژانویه باشند و باشگاه بارسلونا که به  دلیل مصدومیت ممفیس دیپای و آنسو فاتی و همچنین خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دنبال جذب یک مهاجم است مذاکرات برای انتقال این بازیکن به نوکمپ را آغاز کرد.
 

 
ساعاتی پیش اعلام شد که اوبامیانگ برای انجام آزمایش‌های پزشکی به بارسلونا رفته اما حالا اعلام شده که او دیداری با مقامات بارسلونا نداشته و سفر او به این شهر خانوادگی بوده است.
این بازیکن آماده بود تا دستمزد 350 هزار پوند در هفته خود را کاهش دهد تا بتواند انجام این انتقال را تسریع بخشیده و در نیم فصل دوم با پیراهن بارسلونا به میدان برود اما حالا اسکای خبر داده که مقامات این دو باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده‌اند. ظاهرا بارسا نتوانسته پیشنهادی که مدنظر توپچی‌ها برای فروش این بازیکن بود را ارائه کند.
به نظر می‌رسد که این بن بست در مذاکرات دو طرف در  ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی جدی است و انتظار می‌رود که اوبامیانگ به زودی بار دیگر به لندن برگردد تا باشگاه آرسنال برای آینده این بازیکن تا پایان فصل تصمیم‌گیری کند.

برچسب‌ها:

نظر شما