شناسهٔ خبر: 52262400 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

از فردا؛

آغاز پيش فروش بليت قطار براي نيمه‌ دوم بهمن

صاحب‌خبر -
آغاز پيش فروش بليت قطار براي نيمه‌ دوم بهمن
خبرگزاری آریا-معاون اجرایی شرکت ریلی رجا گفت: عرضه بلیت قطار‌های مسافری رجا برای بازه زمانی 16 تا 30 بهمن‌ماه 1400 از ساعت هفت صبح فردا (یکشنبه 10 بهمن‌ماه) آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا، آقای رضا عصاری با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا به صورت هم‌زمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها، سامانه تلفنی 1539 و فروش حضوری از طریق همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.
وی افزود: پیش فروش بلیت قطار برای همه مسیر‌ها به‌جز مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس، فردا آغاز می‌شود.
عصاری، زمان فروش بلیت قطار برای مسیر‌های تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و برعکس را نیز ساعت 14 همان تاریخ اعلام کرد.
معاون اجرایی رجا اضافه کرد: هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن 1539 تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.
عصاری در خصوص اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در قطار‌های رجا، یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار «سفر هوشمند (سفر+سلامت)» اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت ماموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار‌ها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی‌کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... اجرا می‌کند.

نظر شما