شناسهٔ خبر: 52249093 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال مایه حضور در مراحل بالاتر می‌شود

امام جمعه بوشهر با تبریک صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، گفت: حمایت همه جانبه از این تیم می‌تواند مایه نوید صعود و حضور در مراحل بالاتر گروهی مسابقات جام جهانی باشد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی صعود تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:«پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران و حضور در جام جهانی به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و تمامی مردم ایران به ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان و اعضای تیم ملی فوتبال اعم از کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان ارجمند تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته(باشد) و اوج آن در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته شود».

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه پیام خود آورده است:«بی‌تردید حمایت همه جانبه از این تیم در عرصه‌های آماده‌سازی علمی و برگزاری مسابقات بین المللی با تیم‌های مطرح جهان و مهندسی دانش بنیان روحی و استفاده از تجربه اصحاب فوتبال به ویژه پیشکسوتان گرانقدر می‌تواند مایه نوید صعود و حضور در مراحل بالاتر گروهی مسابقات جام جهانی باشد».

او در پایان پیام خود نوشته است:«این پیروزی نشان از قدرت بالای فنی و تلاش، وحدت و همدلی همه آن تیم قدرتمند دارد و از این که در این تیم جوانی از استان ولایتمدار بوشهر موجب شادی مردم ایران گردید از خداوند متعال سپاسگزارم و برای همه جوانان آرزوی موفقیت دارم».

انتهای پیام/ک

نظر شما