شناسهٔ خبر: 52244428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

حمله تند بشار رسن به ستاره سابق پرسپولیس

بشار رسن که در دیدارهای گذشته تیم ملی فوتبال عراق جزو نفرات ثابت تیمش بوده و در ترکیب این تیم به میدان رفته، مقابل ایران هم در زمین مسابقه حاضر شد و در جریان یک بازی پر افت و خیز، ناکام در گلسازی یا گلزنی برای تیمش بود و در نهایت با دریافت کارت زرد بازی بعدی مقابل لبنان را از دست داد تا به شدت عملکرد او مورد نقد کارشناسان فوتبالی عراق قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

 

 

ارکان نجیب بازیکن سابق تیم ملی عراق با حمله به حضور ثابت رسن در ترکیب تیم ملی این کشور گفت: حتی اگر خدایی ناکرده زلزله هم در تیم ملی عراق بیاید، بازهم بشار حضور دارد؛ الان 5-6 بازی است که هیچ چیزی او به تیم ملی ما اضافه نکرده است؛ علامت سوال اینجاست که چرا واکنشی نسبت به صحبت‌های او در عرب‌کاپ صورت نگرفت؟

نجیب ادامه داد: بشار رسن حتی با آن حرف‌ها در عرب‌کاپ که نسبت به پستی که در تیم به او داده بودند شاکی بود و گفته بود سرمربی باید پستش را تغییر دهد، جایگاهش به خطر نیفتاد؛ گویا او مصونیتی دارد و نمی‌دانم این مصونیت از کجاست!

پیشکسوت فوتبال عراق که به شدت از عملکرد رسن ناراضی است، این‌چنین صحبت‌های خود را تکمیل کرد: او نه روی نیمکت می‌نشیند و نه از تیم کنار می‌رود، نمی‌دانم مصونیتش را از کجا آورده و بهتر است که این سوال از دوستان پرسیده شود.

برچسب‌ها:

نظر شما