شناسهٔ خبر: 52241506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه سمنان: ایجاد نظام ولایی و مردم‌سالاری دینی مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

گروه استان‌ها- امام جمعه سمنان ایجاد نظام ولایی و مردم‌سالاری دینی را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: باید این دستاوردها تبیین شود تا از تحریف آن جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بی‌شماری را به همراه داشته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها ایجاد نظام ولایی و مردم‌سالاری دینی، خروج از نظام سلطه، رسیدن به استقلال، دستیابی به دانش‌های راهبری، تحکیم و ثبات در مقابل قدرت‌های جهانی، اقتدار و نفوذ عمیق در منطقه و کشورهای اسلامی است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر تبیین دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت: تبیین دستاوردها راه حفظ آن و جلوگیری از تحریف آن‌ها از سوی دشمنان و بدخواهان این انقلاب و نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به مذاکرات وین و اقتدار ایران در این مذاکرات گفت: لغو همه تحریم‌ها، راستی آزمایی مؤثر ایران و ارائه تضمین از طرف مقابل اصولی است که اگر محقق شود؛ پذیرش برجام نیز عملی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه به قطع چندثانیه‌ای برنامه شبکه یک صدا و سیما و سه شبکه رادیویی از سوی عده‌ای منافق کوردل اشاره کرد و گفت: این‌ها مزدوران استکبار جهانی و دشمنان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان به هر بهانه‌ای قصد ضربه زدن به کشور دارند؛ اما باید بدانند که ملت همیشه در صحنه ایران هرگز دست از پشتیبانی نظام و رهبری بر نمی‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به حملات وحشیانه ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن ضمن اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در این مورد گفت: ما این حملات وحشیانه را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما