شناسهٔ خبر: 52240212 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه اصفهان:

دشمن فکر ‌می‌کرد می‌تواند با تحریم‌ها مردم را ناامید کند

امام جمعه اصفهان گفت: دشمن فکر ‌می‌کرد می‌تواند با تحریم‌ها مردم را ناامید کند اما مسئولان آمریکایی پس از سال‌ها تحریم اعلام کردند پروژه فشار حداکثری علیه ایران شکست خفت‌باری برای ما بود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت: بهمن ماه، ماهی پر خاطره برای ایرانیان، شیعیان و مسلمانان است که سختی‌ها و شیرینی‌های زیادی داشت؛ در ابتدای بهمن بختیار ملعون اجازه ورود امام (ره) به کشور را نمی‌داد، دانشجویان و روحانیون تحصن کردند، ولی در نهایت دوازدهم بهمن بازگشت پیروزمندانه امام پس از ۱۵ سال اتفاقی شیرین بود.

تمام مردم شب به بهشت زهرا (س) رفتند و با خوشحالی توام با دلهره شب را سپری کردند و با عنایت خدا امام (ره) به کشور بازگشت و سریعا انقلاب به پیروزی رسید و دشمنان به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک‌مان را از دست ندادیم در صورتی که در گذشته شاهان کشور، با یک حکم و بدون جنگ قسمت‌های مختلف کشور را از دست می‌دادند.

او می‌گوید دشمن فکر می‌کرد می‌تواند با تحریم‌ها مردم را ناامید کند و باعث شود حماسه‌ها را فراموش کنند، اما مسئولان آمریکایی پس از سال‌ها تحریم اعلام کردند پروژه فشار حداکثری علیه ایران شکست خفت‌باری برای ما بود و نباید چنین صحبتی را کم حساب کنیم، زیرا عزت است، اما برخی متوجه نمی‌شوند.

دشمن همواره در مقابل انبیا و اولیا ایستاده و در مقابل هرچه فهم و قدرت تحلیل مردم بیش‌تر شود قدرت دین بیش‌تر خواهد شد.

به گفته امام جمعه اصفهان با پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات زیادی از جمله عدالت اجتماعی رقم خورد و بسیاری از خدمات به روستا‌ها نیز منتقل شد، اما نمی‌گوییم توانستیم تمام اقداماتی که می‌خواستیم را انجام دهیم.


انتهای پیام/م

نظر شما