شناسهٔ خبر: 52237205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

۲۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بودجه بازسازی قنوات گناباد

مدیر کل مدیریت بحران استان خراسان رضوی گفت:پس از جاری شدن سیل اردیبهشت ماه کمتر از 72 ساعت از سیل به این شهرستان عزیمت و بازدیدهای میدانی از نقاط آسیب دیده را انجام دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی محسن نجات، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گناباد اظهارداشت: پس از جاری شدن سیل اردیبهشت ماه کمتر از 72 ساعت از سیل به این شهرستان عزیمت و بازدیدهای میدانی از نقاط آسیب دیده را انجام دادیم.

 

وی ادامه داد: با بسیج تمام ظرفیت‌های شهرستانی سعی کردیم در این مدت میزان خسارت‌ها را کاهش دهیم که در همین راستا جلسه شورای ستاد پیشگیری و هماهنگی پاسخ به بحران را در محل فرمانداری شهرستان برگزار و میزان خسارت و تصمیمات لازم اخذ شد.

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی دررابطه با اعتبارات تخصیص یافته به حوزه قنوات گناباد بیان کرد: مجموع اعتباری که با پیگیری‌های استاندار و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای قنوات صورت گرفت 28 میلیارد و 250 میلیون ریال است که خوشبختانه تخصیص لازم را نیز پیدا کرده است.

 

نجات افزود: این اعتبار مستقیم بابت بازسازی قنوات و مرمت آنها بوده که براساس میزان خسارت در بین قنوات گناباد تقسیم شده است.

 

وی ادامه داد: در بحث خشکسالی و انتقال آب با لوله 3 میلیارد و 350 میلیون ریال نیز به شهرستان گناباد تخصیص پیدا کرده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از مباحث دیگری که پیگیری شده اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی بابت آب شرب گناباد می‌باشد که این اعتبار در اختیار آبفای شهرستان قرار گرفته است.

 

نجات خاطرنشان کرد: محل تامین اعتبارات بند م ماده28قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در استان خراسان رضوی است.

نظر شما