شناسهٔ خبر: 52231679 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طارمی: قدرت خود را به فوتبال آسیا نشان دادیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با صعود سریع خود به جام جهانی بار دیگر قدرت‌مان را به فوتبال آسیا نشان دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی پس از صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: پیروزی مقابل عراق با یک گل هم برای صعود ما کافی بود و خوشحالم امروز در میان هواداران خود جشن صعود را برگزار کردیم و شرمنده آنها نشدیم.

وی ادامه داد: قطعا برای بازی های آینده هم با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا با اقتدار برنده باشیم و قدرت خود را به فوتبال آسیا بازهم ثابت کنیم.

بهترین بازیکن دیدار ایران و عراق گفت: فوتبال ایران امروز بار دیگر قدرت خود را به آسیا نشان داد و مطمئن باشید این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از رسانه ها هم تشکر می کنم کنار ما بودند و توانستیم دل مردم خوب ایران را شاد کنیم. باید از همه کسانی که کنارمان بودند تشکر کنم.

طارمی در خصوص مشکلاتی که برای بازگشت به ایران داشت، گفت: این مهم نیست و برای من الان فقط پیروزی تیم ملی مهم است. هرچه دارم برای پرچم و مردمم خواهم گذاشت.

وی تاکید کرد: من فرزند تیم ملی هستم و با قدرت در تیم ملی خواهم بود و همه تلاشم را با افتخار برای تیم کشورم خواهم کرد.

وی در ادامه صحبت‌هایش در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تنها این ۱۱ بازیکنی که بازی می کنند و کادرفنی مهم نیستند بلکه  تمام نفراتی که برای تیم ملی زحمت می‌کشند در این صعود نقش داشتند؛ حتی رسانه‌ها. امیدوارم همه با هم تلاش کنیم تا همیشه دل این مردم شاد شود.

مهاجم تیم ملی در رابطه با اینکه در راه رسیدن به ایران مشکلات زیادی مواجه شدند و به همین خاطر بامداد امروز پنجشنبه به ایران رسید، تاکید کرد:‌ این بحث‌های غیر فوتبالی است و خیلی اهمیت ندارد. در حال حاضر مهمترین مساله این است که دل مردم خیلی شاد شد. در این شرایط باید در مورد شادی مردم حرف بزنیم. اینکه توانستیم در این دیدار به برتری برسیم و به جام جهانی صعود کنیم خیلی مهم بود. تمام تلاشم را برای این مردم و پرچم انجام می‌دهم. تا حدی که توانستم تمام توانم را گذاشتم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه با گلزنی به عراق در کنار بازیکنانی مثل خداداد عزیزی، رضا قوچان‌نژاد، محمد نصرتی و... جاودانه شد، گفت: یک نفر جاودانه نمی‌شود بلکه همه برای موفقیت تیم و گلزنی زحمت می‌کشند. همه نفرات تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد. این مهم‌ترین موضوع  برای ماست. همه باید یاد بگیریم پشت همدیگر باشیم و تمام تلاش خود را انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی‌ می‌تواند به مرحله حذفی جام جهانی برسد تاکید کرد: این به برنامه‌ریزی مناسبی بستگی دارد که باید انجام شود، هر چه بگوییم حاشیه خواهد بود.

طارمی در خصوص وضعیت پرداخت پاداش تیم ملی توضیح داد: چرا دنبال حاشیه هستید؟ (باخنده) ما اکنون بازی را برده‌ایم و این بحث‌ها را باید با فدراسیون انجام بدهید. خودم باید در مورد داستان‌های زیادی با فدراسیون صحبت کنم، اما اکنون مهم‌ترین موضوع شاد بودن دل مردم است. از رسانه‌ها می‌خواهم این انرژی مثبت را در جامعه بولد کنند، ان‌شاءالله تمام مشکلات هم حل شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص  اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی ۴ بازی پشت سر هم برگزار کند، تاکید کرد: اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم چراکه نه، می‌توان ۴ بازی برگزار کرد. در دوره‌های قبلی هم تیم‌های ژاپن و کره جنوبی صعود کردند،‌ تیم ما هم پتانسیل صعود را دارد اما این کار نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. از شما رسانه‌ای‌ها هم می‌خواهم حواستان به کرونا باشد.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه آرسنال انگلیس به پورتو مبنی با معاوضه خودش با اوبامیانگ  گفت: اکنون بهتر است در مورد تیم ملی صحبت کنیم. زیرا این تیم اکنون به جام جهانی صعود کرده است.

طارمی در ادامه صحبت‌هایش گفت: سه صبح امروز به ایران رسیدم و پس از آن خوابیدم و بلند شدم و به ورزشگاه آمدم.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل عراق، جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد. مهدی طارمی زننده تک گل این دیدار بود.

نظر شما