شناسهٔ خبر: 52223637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل عراق | سورپرایز احتمالی اسکوچیچ در دروازه و خط حمله

تیم‌های ملی ایران و عراق در دور نهایی مقدماتی جام جهانی قطر با غیبت برخی از ستاره‌های خود به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند صعود خود به جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کند.

اردوی اخیر تیم ملی تحت تاثیر اتفاقات زیادی از جمله شیوع ویروس کرونا در بین ملی‌پوشان بوده که باعث شده نفراتی از فهرست اسکوچیچ در ترکیب حضور نداشته باشند و پر کردن جای خالی آنها علامت سوال بزرگ این بازی است. 

در درون دروازه تیم ملی شانس امیر عابدزاده با توجه به درخشش چند وقت اخیر در لالیگا ۲ و همچنین نیمکت‌نشینی‌های علیرضا بیرانوند در بواویشتا بیشتر است.

در خط دفاع ترکیب اصلی اسکوچیچ هم احتمالأ شاهد حضور زوج کنعانی زادگان، خلیل‌زاده هستیم. در سمت چپ امید نورافکن و در سمت راست صادق محرمی بازی می‌کنند.  

در خط هافبک احمد نوراللهی غایب است و باید منتظر حضور میلاد سرلک در ترکیب اصلی باشیم و او زوج سعید عزت‌اللهی را تشکیل خواهد داد. علیرضا جهانبخش به عنوان کاپیتان و علی قلی‌زاده دو هافبک رو به جلوی تیم ملی خواهند بود.  

در خط حمله و در غیاب آزمون، وحید امیری یا کریم انصاری‌فرد گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی هستند و زوج مهدی طارمی را تشکیل خواهند داد. هر چند احتمال دارد سرمربی تیم ملی طارمی را به دلیل خستگی ناشی از سفر نیمکت نشین کند.

 ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل عراق:

امیر عابدزاده، امید نورافکن، حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، میلاد سرلک، سعید عزت‌اللهی، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و مهدی طارمی

نظر شما