شناسهٔ خبر: 52216293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی نوجوانان: شاهرود از قطب‌های پرورش بدمینتون کشور است

شاهرود-ایرنا- سرمربی تیم نوجوانان بدمینتون بانوان ایران گفت: شاهرود از قطب‌های پرورش این رشته ورزشی است و بازیکنان باانگیزه‌ای در بدمینتون دارد.

صاحب‌خبر -

نکیسا سلطانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی نوجوانان در شاهرود در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان اینکه برنامه های استعدادیابی فدراسیون در این رشته ورزشی با دقت فراوان در حال اجرا است، گفت: بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی نیز در همین دوره‌ها انتخاب شدند.

وی، آمادگی بازیکنان تیم ملی نوجوانان بدمینتون بانوان را با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کرونا و ظرفیت محدود در برگزاری مسابقات ۲ سال گذشته مفید ارزیابی کرد و افزود: بازیکنان تیم ملی نوجوانان در اردوی شاهرود از هماهنگی خوبی برخوردار شدند.
وی هدف از برگزاری این دور از اردوی تیم ملی را ارتقای سطح توان تکنیکی بازیکنان در دومین مسابقات بین المللی سریر جوانان در شیراز عنوان کرد و گفت: شاهرود از امکانات خوب در این رشته ورزشی برخوردار است و امکان اجرای برنامه های دقیق تمرینی وجود دارد.

سرمربی تیم نوجوانان بدمینتون بانوان ایران با امیدواری به اینکه تا نتایج خوبی برای تیم به دست آید، ابراز داشت: بازیکنان تیم ملی نوجوانان را پنج نفر از شهرهای شاهرود، تهران، تبریز و کرج تشکیل می دهند.
سلطانی به وجود ظرفیت های فراوان در رشته بدمینتون در شاهرود اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندی بازیکنان شاهرودی در کشور مثال زدنی است ‌و با حضور مربیان کارآمد و باتجربه شاهرودی امید است سهم انتخاب بازیکنان ملی‌پوش برای این شهرستان دوچندان شود.

وی یادآور شد: هم اکنون ۲ بازیکن شاهرودی در اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان در رده‌های نوجوانان و جوانان حضور دارند.

اردوی تمرینی تیم ملی بدمینتون نوجوانان دختر در سالن آکادمی بدمینتون شاهرود در حال برگزاری است.

در شهرستان شاهرود ۳۵۰ نفر آقا و خانم در رشته بدمینتون فعالیت دارند.

نظر شما