شناسهٔ خبر: 52211337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیمه غربی و جنوبی اصفهان منتظر برف و باران باشند/ گرد و خاک محلی در شرق استان

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا کمی‌ابری، از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه‌ غربی و جنوب بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از اواخر وقت امروز تا فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا کمی‌ابری، از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه‌ غربی و جنوب بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در ساعات اولیه روز تا اوایل وقت فردا ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی روز پنجشنبه بارش برف و باران در غرب و جنوب و احتمال کولاک برف و بارش با شدت کمتر در سایر مناطق ادامه خواهد داشت و در سطح استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق شرقی گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمینه‌ دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۳ تا ۵ درجه افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۴ و کمینه فردا ۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با منفی ۸ و خور و بیابانک و چوپانان با ۱۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/م

نظر شما